og var du i dublin var der nu 2 timer i stedet for 1burrus skrev:NH: der er lang tid til kl 12 :oops:

og var du i dublin var der nu 2 timer i stedet for 1burrus skrev:NH: der er lang tid til kl 12 :oops:
ikke godt :kram:burrus skrev:NH:
jeg går og frygter det bare er et spørgsmål om alt for kort tid nu med Jameshan var egentlig begyndt at blive lidt tyndpelset i hovedet, men ud af det blå kvikkede han op igen..
Her i går var han ikke til at lokke ud af køjen - han plejer ellers ALTID at komme når jeg kalder :( jeg lod ham få fred og ro, da jeg så han bevægede sig derinde - "livstegn"...
I dag VILLE jeg altså have ham ud! :? og det fik jeg da også efter lang tid...
det var så dagens shock :( han er nu blevet ekstremt tyndpelset fra snuden hen over næseryggen, op mellem ørene og ned i nakken... :(
han er ved at blive gammel :(
han virker også lidt mere "langsom", men mere vagtsom end han plejer![]()
han sku jo blive mindst 10 år - eller leve for evigt helst :( ihhh altså![]()
møgdag! :( som om den kunne blive meget værre
En smule pinligt at spørge om (ihvertfald når det er mig!) men hvor gammel er den lille baby?burrus skrev:NH:
jeg går og frygter det bare er et spørgsmål om alt for kort tid nu med Jameshan var egentlig begyndt at blive lidt tyndpelset i hovedet, men ud af det blå kvikkede han op igen..
Her i går var han ikke til at lokke ud af køjen - han plejer ellers ALTID at komme når jeg kalder :( jeg lod ham få fred og ro, da jeg så han bevægede sig derinde - "livstegn"...
I dag VILLE jeg altså have ham ud! :? og det fik jeg da også efter lang tid...
det var så dagens shock :( han er nu blevet ekstremt tyndpelset fra snuden hen over næseryggen, op mellem ørene og ned i nakken... :(
han er ved at blive gammel :(
han virker også lidt mere "langsom", men mere vagtsom end han plejer![]()
han sku jo blive mindst 10 år - eller leve for evigt helst :( ihhh altså![]()
møgdag! :( som om den kunne blive meget værre
tja han er vel 1 år, 8 måneder og 26 dage - han nærmer sig skrækkeligt hurtigt d 1 år og 9 måneder som spot døde ved :(Spot skrev: En smule pinligt at spørge om (ihvertfald når det er mig!) men hvor gammel er den lille baby?