Ny. Now Loving

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
burrus

Indlæg af burrus » 11. maj 2009 18:25

NL: Omega er flyttet ind i sit nye hjem  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 11. maj 2009 18:31

burrus skrev:NL: Omega er flyttet ind i sit nye hjem  :D
godt i kom godt hjem
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 11. maj 2009 18:31

NL: ærlige opdrættere  :D  :pray2
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

burrus

Indlæg af burrus » 11. maj 2009 19:14

NL: puha der var jeg heldig! ingen blodmider  :D  men må hellere give en just in case behandling med frontline af de små drenge - just in case!
billigt sluppet!
Pia B

liv

Indlæg af liv » 11. maj 2009 19:30

burrus skrev:NL: puha der var jeg heldig! ingen blodmider  :D  men må hellere give en just in case behandling med frontline af de små drenge - just in case!
billigt sluppet!
det var satan ædme godt!!  :D

burrus

Indlæg af burrus » 11. maj 2009 20:09

ja.. jeg var ved at sidde med koldsved i hænderne bare ved tanken om blodmider :shock:  det kan godt være vi er blevet bange for "alm" mider - men blodmider er nok det SIDSTE jeg ku tænke mig at få inden for dørene! det smitter bare alt og alle og er så grotesk at det er løgn...

så da lille FuXi ikke havde blodmider på sig blev jeg altså total lettet  :oops:  :D
Pia B

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 11. maj 2009 21:49

NL: Ved ikke om man rigtig kan se det endnu, men mener at Lilje Vanilles dievorter er begyndt at blive lidt større :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

liv

Indlæg af liv » 11. maj 2009 22:06

NL! dansk stil printet og ligger klar til imorgen  :D  :D

så skal jeg bare lige finde ud af hvad jeg gør med den skide blækregning  :oops:  :oops:  :lol:  :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 12. maj 2009 17:21

NL: Det blir RET så interessant at få parret Sirius med Omega til efteråret!  :shock:  :D  jeg synes ikke han ligner en "typisk" gylden umbrouse satin - så postede billeder af ham på svensk forum og der menes det at han måske er rust i stedet for gylden  :shock:  :D  
så blir spændende med Omega som jo er split rust om der kommer små rust/choko-bebser ud af det  :D
Pia B

Vimse

Indlæg af Vimse » 12. maj 2009 19:10

NL: Havde en fantastisk dag men en veninde :D
KH. Kathrine

Spot

Indlæg af Spot » 12. maj 2009 19:52

NL: Viste min mor billeder af rottebabyer (og mette og mahonia's rotter) hvorefter hun spørger om der er avlere i Hørsholm og hvor gamle mine hamstere er ;)
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Siigne

Indlæg af Siigne » 12. maj 2009 19:56

Jeg har kun 2 timer i morgen, og fri hele torsdag  :D  :D
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

liv

Indlæg af liv » 12. maj 2009 20:01

burrus skrev:NL: Det blir RET så interessant at få parret Sirius med Omega til efteråret!  :shock:  :D  jeg synes ikke han ligner en "typisk" gylden umbrouse satin - så postede billeder af ham på svensk forum og der menes det at han måske er rust i stedet for gylden  :shock:  :D  
så blir spændende med Omega som jo er split rust om der kommer små rust/choko-bebser ud af det  :D

uuuh exiting  :D  :D det bliver spændende!!  :D men har du tjekket på ringlings side om det r muligt han kan være rust? :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 12. maj 2009 20:46

liv skrev:
burrus skrev:NL: Det blir RET så interessant at få parret Sirius med Omega til efteråret!  :shock:  :D  jeg synes ikke han ligner en "typisk" gylden umbrouse satin - så postede billeder af ham på svensk forum og der menes det at han måske er rust i stedet for gylden  :shock:  :D  

uuuh exiting  :D  :D det bliver spændende!!  :D men har du tjekket på ringlings side om det r muligt han kan være rust? :wink:
jeg kender hans linjer ind og ud efterhånden (pga. zita :P ) og ja - teoretisk set er det muligt via flere "bærende" generationer :lol:  :D  

så er lidt meget spændt!  :P  

Det som først slog mig er at han er ekstremt LYS! af en gylden umbrouse satin... det næste er at hans øre er brune! ikke sort/grå!, hans markeringer er alle mørkbrune - ikke sort/grå som de ville have været på gylden umbrouse...

og så er han bare enormt lys/lysbrun/orange taget i betragtning af at han både er umbrouse OG satin  :?
Pia B

Sofie

Indlæg af Sofie » 12. maj 2009 21:44

NL : Ben & Jerry's Bohemian Raspberry - Uha, det er go' is !  :shock:

Besvar