Ny. Now Loving
NL: Omega er flyttet ind i sit nye hjem :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
godt i kom godt hjemburrus skrev:NL: Omega er flyttet ind i sit nye hjem :D
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
NL: ærlige opdrættere :D :pray2
Pia B
NL: puha der var jeg heldig! ingen blodmider :D men må hellere give en just in case behandling med frontline af de små drenge - just in case!
billigt sluppet!
billigt sluppet!
Pia B
ja.. jeg var ved at sidde med koldsved i hænderne bare ved tanken om blodmider det kan godt være vi er blevet bange for "alm" mider - men blodmider er nok det SIDSTE jeg ku tænke mig at få inden for dørene! det smitter bare alt og alle og er så grotesk at det er løgn...
så da lille FuXi ikke havde blodmider på sig blev jeg altså total lettet :oops: :D
så da lille FuXi ikke havde blodmider på sig blev jeg altså total lettet :oops: :D
Pia B
-
NL: Det blir RET så interessant at få parret Sirius med Omega til efteråret! :shock: :D jeg synes ikke han ligner en "typisk" gylden umbrouse satin - så postede billeder af ham på svensk forum og der menes det at han måske er rust i stedet for gylden :shock: :D
så blir spændende med Omega som jo er split rust om der kommer små rust/choko-bebser ud af det :D
så blir spændende med Omega som jo er split rust om der kommer små rust/choko-bebser ud af det :D
Pia B
burrus skrev:NL: Det blir RET så interessant at få parret Sirius med Omega til efteråret! :shock: :D jeg synes ikke han ligner en "typisk" gylden umbrouse satin - så postede billeder af ham på svensk forum og der menes det at han måske er rust i stedet for gylden :shock: :D
uuuh exiting :D :D det bliver spændende!! :D men har du tjekket på ringlings side om det r muligt han kan være rust?
jeg kender hans linjer ind og ud efterhånden (pga. zita ) og ja - teoretisk set er det muligt via flere "bærende" generationer :Dliv skrev:burrus skrev:NL: Det blir RET så interessant at få parret Sirius med Omega til efteråret! :shock: :D jeg synes ikke han ligner en "typisk" gylden umbrouse satin - så postede billeder af ham på svensk forum og der menes det at han måske er rust i stedet for gylden :shock: :D
uuuh exiting :D :D det bliver spændende!! :D men har du tjekket på ringlings side om det r muligt han kan være rust?
så er lidt meget spændt! :P
Det som først slog mig er at han er ekstremt LYS! af en gylden umbrouse satin... det næste er at hans øre er brune! ikke sort/grå!, hans markeringer er alle mørkbrune - ikke sort/grå som de ville have været på gylden umbrouse...
og så er han bare enormt lys/lysbrun/orange taget i betragtning af at han både er umbrouse OG satin :?
Pia B