NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
burrus

Indlæg af burrus » 13. maj 2009 07:42

så er der skriftlig engelsk b  :?  19 minutter til start :shock:  ready - set - DUMPET!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Siigne

Indlæg af Siigne » 13. maj 2009 09:12

burrus skrev:så er der skriftlig engelsk b  :?  19 minutter til start :shock:  ready - set - DUMPET!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Ej det kan du godt, engelsk er gooodt  :D  :D  8-)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

burrus

Indlæg af burrus » 13. maj 2009 11:52

Siigne skrev:
burrus skrev:så er der skriftlig engelsk b  :?  19 minutter til start :shock:  ready - set - DUMPET!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Ej det kan du godt, engelsk er gooodt  :D  :D  8-)

tja jeg blev  færdig 2 timer før tid - ved ikke om det er godt eller skidt :lol:  :oops:   :oops:  men jeg ku ikek finde mere at skrive og har besvaret spørgsmålene (synes jeg selv)... så nu kan jeg bare vente til d. 17. juni på svar...
TROR nok jeg har sneget mig op på 02 i alt for begge dele af eksamenen :lol:  det må være mit håb :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Spot

Indlæg af Spot » 13. maj 2009 12:24

nu ikke så negativ Pia!! er sikker på det er gået godt :D

FIK 10 I BIOLOGI!!! Havde ellers været mega nervøs!!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

contraria

Indlæg af contraria » 13. maj 2009 13:45

først kold lunge betøndelse, og nu et mave sår på grund af medicien mod lunge betøndelsen... arrr det er så mega NH

og så fandt jeg lige Big jim død i sit bur her forleden dag. er bare så trist for tiden. Big Jim er født 6/1-09, det er bare så uretfærdigt er det.
de venligste hilsner amanda

liv

Indlæg af liv » 13. maj 2009 14:05

contraria skrev:først kold lunge betøndelse, og nu et mave sår på grund af medicien mod lunge betøndelsen... arrr det er så mega NH

og så fandt jeg lige Big jim død i sit bur her forleden dag. er bare så trist for tiden. Big Jim er født 6/1-09, det er bare så uretfærdigt er det.
ej det var trist!! men ja undskyld jeg spørger hvem og hvad var Big Jim?  :kram:  :kram:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 13. maj 2009 15:39

NH: vabler hader bare at få dem, men lidt svært at undgå når det er lang tid siden man har brugt hænderne til hårdt arbejde hmmm men blomsterne skulle jo plantes
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 13. maj 2009 15:45

Spot skrev: FIK 10 I BIOLOGI!!! Havde ellers været mega nervøs!!
det er sq flot  :D
Pia B

burrus

Indlæg af burrus » 13. maj 2009 16:13

NH: sov godt lille Fat Boy  :cry:  :cry:  :cry: du sov ind alt for tidligt - du sku jo have været dennis lille lys i mange år - ikke kun få dage  :cry:
men hjerneblødninger kan vi ikke kontrollere og du sov ind i varme trygge omgivelser hos Dennis..  :cry:  sov godt lille tykke dreng :cry:
Pia B

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 13. maj 2009 16:20

burrus skrev:NH: sov godt lille Fat Boy  :cry:  :cry:  :cry: du sov ind alt for tidligt - du sku jo have været dennis lille lys i mange år - ikke kun få dage  :cry:
men hjerneblødninger kan vi ikke kontrollere og du sov ind i varme trygge omgivelser hos Dennis..  :cry:  sov godt lille tykke dreng :cry:
ej hvor trist stakkels lille dreng og stakkels dennis
Billede

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 13. maj 2009 16:25

darkangel87 skrev:
burrus skrev:NH: sov godt lille Fat Boy  :cry:  :cry:  :cry: du sov ind alt for tidligt - du sku jo have været dennis lille lys i mange år - ikke kun få dage  :cry:
ej hvor trist stakkels lille dreng og stakkels dennis
Sikke noget øv, ham og Anette havde glædet sig såå meget til at få lille Fat Boy hjem, trist at lykken varede såå kort.
RIP lille Fat Boy  :cry:  :cry:  :cry:

contraria

Indlæg af contraria » 13. maj 2009 20:02

liv skrev:
contraria skrev:først kold lunge betøndelse, og nu et mave sår på grund af medicien mod lunge betøndelsen... arrr det er så mega NH

ej det var trist!! men ja undskyld jeg spørger hvem og hvad var Big Jim?  :kram:  :kram:

Big Jim var den sidste af mine uldhamster unger efter cleo og parmesan som stadig ikke havde fundet et hjem. han var sølvgul i farven og hans personlighed... ååå jeg savner ham virkeligt meget nu.

liv

Indlæg af liv » 13. maj 2009 20:14

contraria skrev:
liv skrev:

Big Jim var den sidste af mine uldhamster unger efter cleo og parmesan som stadig ikke havde fundet et hjem. han var sølvgul i farven og hans personlighed... ååå jeg savner ham virkeligt meget nu.

åårhh..  :cry: det var jeg ked af at høre!  :cry:  :cry: men du får en KÆMPE trøstekrammer!! synes efterhånden du har været igennem en del med de hamser!!  :cry:  :cry:  :kram:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 13. maj 2009 20:23

liv skrev:
contraria skrev:
liv skrev: ej det var trist!! men ja undskyld jeg spørger hvem og hvad var Big Jim?  :kram:  :kram:

åårhh..  :cry: det var jeg ked af at høre!  :cry:  :cry: men du får en KÆMPE trøstekrammer!! synes efterhånden du har været igennem en del med de hamser!!  :cry:  :cry:  :kram:
også et stort trøstekram herfra.
kan trøste med at cascabel har det rigtig godt
Billede

contraria

Indlæg af contraria » 13. maj 2009 22:28

takker begge to. ja og det er vel en slags trøst at han nok også er gået over regnbue broen ret hurtigt (så ud til at han hacde fået en hjernebødning)

Besvar