Se min nye hamster :D
Se min nye hamster :D
Så har jeg været ude og hente den lille ny
Tog nogle billeder på turen hjem, gennem transportkassen..
Hun var totalt nuttet; gravede sig under strøelsen, men hver gang jeg sagde noget, kiggede hun op fra sit skul med strøelse i hele hovedet
Her er nogle af billederne: :love:
Hun er noget mere frygtløs end min første hamster, Minnie, men det håber jeg bare er et godt tegn..
Håber bare hun stopper med at nappe, for jeg får et kæmpe chok hver gang
Ellers virkede hun super sød da jeg holdte hende derovre :-D
Forresten, er jeg lidt i tvivl om hun skal hedde Maggie eller Diva.. Men hvis ikke jeg kan bestemme mig, laver jeg en afstemning :-)
Der kommer flere billeder når hun er faldet til :-D
Tog nogle billeder på turen hjem, gennem transportkassen..
Hun var totalt nuttet; gravede sig under strøelsen, men hver gang jeg sagde noget, kiggede hun op fra sit skul med strøelse i hele hovedet
Her er nogle af billederne: :love:
Hun er noget mere frygtløs end min første hamster, Minnie, men det håber jeg bare er et godt tegn..
Håber bare hun stopper med at nappe, for jeg får et kæmpe chok hver gang
Ellers virkede hun super sød da jeg holdte hende derovre :-D
Forresten, er jeg lidt i tvivl om hun skal hedde Maggie eller Diva.. Men hvis ikke jeg kan bestemme mig, laver jeg en afstemning :-)
Der kommer flere billeder når hun er faldet til :-D
Ih 1000 tak allesammen!
Hun er dog ikke helt så frygtløs som jeg troede... ihvertfald ikke her til morgen, da jeg snakkede lige så stille til hende, for at være sikker på hun stadig var i buret og ikke er brudt ud :lol: Men synes jeg kunne høre lidt bevægelser under strøelsen så mon ikke hun er derinde et sted..
Har stadig ikke bestemt mig for navnet, men tak for jeres meninger :D
Hun er dog ikke helt så frygtløs som jeg troede... ihvertfald ikke her til morgen, da jeg snakkede lige så stille til hende, for at være sikker på hun stadig var i buret og ikke er brudt ud :lol: Men synes jeg kunne høre lidt bevægelser under strøelsen så mon ikke hun er derinde et sted..
Har stadig ikke bestemt mig for navnet, men tak for jeres meninger :D
-
hvor er hun sød
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.