Han søges til parring

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Mahonia

Indlæg af Mahonia » 21. maj 2009 13:45

:lol:  Nå ja, et skab er ikke nemt at have i bilen!

Ja det kan være svært at undvære de små, men så må du jo nyde, at du kan få sovet lidt i den tid, hun er væk. Hvis du kan for stilheden.  :lol:
Hun er i hvert fald i gode hænder her.  :wink:

Loan

Indlæg af Loan » 21. maj 2009 13:47

Det er jeg ikke spor i tvivl om, tja det vil være mærkeligt pludselig ikke at blive vækket kl. 6.30 af hendes gnaveri, synes simpelthen det skræmmende hun har formået at vække mig der hver eneste gang, selvom jeg først sover ved 3-4 tiden.
Hilsen
Loan Vejby

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 21. maj 2009 14:01

Rubin skrev:Det er jeg ikke spor i tvivl om, tja det vil være mærkeligt pludselig ikke at blive vækket kl. 6.30 af hendes gnaveri, synes simpelthen det skræmmende hun har formået at vække mig der hver eneste gang, selvom jeg først sover ved 3-4 tiden.
Det er vist dig, der må indrette dig efter hendes dagsrytme og ikke omvendt.  :lol:

Loan

Indlæg af Loan » 21. maj 2009 14:23

Mahonia skrev:
Rubin skrev:Det er jeg ikke spor i tvivl om, tja det vil være mærkeligt pludselig ikke at blive vækket kl. 6.30 af hendes gnaveri, synes simpelthen det skræmmende hun har formået at vække mig der hver eneste gang, selvom jeg først sover ved 3-4 tiden.
Det er vist dig, der må indrette dig efter hendes dagsrytme og ikke omvendt.  :lol:
Det var dog en skrækkelig tanke at give mig, at skulle stå op så tidligt kommer aldrig til at ske. Det jo før fanden får sko på xD
Hilsen
Loan Vejby

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 21. maj 2009 14:30

Rubin skrev:
Mahonia skrev:
Det var dog en skrækkelig tanke at give mig, at skulle stå op så tidligt kommer aldrig til at ske. Det jo før fanden får sko på xD
Ja, sikke meget du kan få ud af dagen!  :lol:  :lol:

Låst