NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Spot

Indlæg af Spot » 28. maj 2009 17:00

NH: Blæst! bliver sindsyg hvis det er sådan i morgen når vi er ude hele dagen!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 28. maj 2009 17:54

Spot skrev:NH: Blæst! bliver sindsyg hvis det er sådan i morgen når vi er ude hele dagen!
vi er lovet 3 m/s i morgen  :wink:  så nej det blæser ikke i morgen :wink:  vi får en varmfront op over i løbet af natten, som presser koldfronten fra nord væk :wink:   Varmfronter er så dejlige - så holder det op med at blæse :D

(guuuud jeg har hørt efter i geografi :shock:  :lol:  jeg kan det skidt! :lol: )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Spot

Indlæg af Spot » 28. maj 2009 17:57

Pyha! Totalt sort nørde sprog Pia :p
Tak for vejrudsigten!
de havde lovet 27 grader i går så stoler ikke helt på dem men krydser da fingre!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 28. maj 2009 20:35

burrus skrev:
Spot skrev:NH: Blæst! bliver sindsyg hvis det er sådan i morgen når vi er ude hele dagen!
vi er lovet 3 m/s i morgen  :wink:  så nej det blæser ikke i morgen :wink:  vi får en varmfront op over i løbet af natten, som presser koldfronten fra nord væk :wink:   Varmfronter er så dejlige - så holder det op med at blæse :D

(guuuud jeg har hørt efter i geografi :shock:  :lol:  jeg kan det skidt! :lol: )
Ja du bør læse til metrolog  :lol:  :P

burrus

Indlæg af burrus » 28. maj 2009 21:46

nej tak :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 29. maj 2009 11:57

NH: at tage beslutningen om at få Maks (min ældste guldhamster han)aflivet, i løbet af de sidste par måneder er hans mave vokset, vi tjekkede selvfølgelig med det samme at det ikke var forstoppelse, men nu er han blevet så rund om maven at han ligner en meget højgravid hun og det synes jeg ikke han skal leve længere med  :cry2: oven i det har jeg en robo hun som har en kræft knude (da den ikke forsvandt med medicin mod en byld måtte det være kræft i følge dyrlægen) og hun er begyndt at opføre sig meget sky og som om hun ikke har det helt godt mere så hun bliver aflivet også  :cry2:
Senest rettet af darkangel87 29. maj 2009 13:47, rettet i alt 1 gang.
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

liv

Indlæg af liv » 29. maj 2009 13:16

:kram:  :kram:  hvem er maks?  :cry:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 29. maj 2009 13:47

liv skrev::kram:  :kram:  hvem er maks?  :cry:
min ældste guldhamster han
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 29. maj 2009 14:46

darkangel87 skrev:NH: at tage beslutningen om at få Maks (min ældste guldhamster han)aflivet, i løbet af de sidste par måneder er hans mave vokset, vi tjekkede selvfølgelig med det samme at det ikke var forstoppelse, men nu er han blevet så rund om maven at han ligner en meget højgravid hun og det synes jeg ikke han skal leve længere med  :cry2: oven i det har jeg en robo hun som har en kræft knude (da den ikke forsvandt med medicin mod en byld måtte det være kræft i følge dyrlægen) og hun er begyndt at opføre sig meget sky og som om hun ikke har det helt godt mere så hun bliver aflivet også  :cry2:
Ej hvor er jeg ked af det på dine vegne :cry:  Men hvis du virkelig føler det er den rigtige beslutning, så er det det jo også :kram: De skal jo ikke leve hvis de har smerter :(
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 29. maj 2009 19:20

Øv, hvor er det synd,  :cry2:  og så oven i købet 2 på en gang, en træls beslutning, men man skal jo tænke på dyrene, som du gør.
Trøste kram herfra  :kram:

Tiina

Indlæg af Tiina » 29. maj 2009 20:17

NH: har spist for mange skod-nudler :s

Vimse

Indlæg af Vimse » 30. maj 2009 11:34

NH: Er mega træt. Jeg gik i seng klokken 5, fordi jeg var til en fødselsdag hvor vi skulle sove der.
Har bare ikke fået sovet..
Når man så kommer hjem er alle i huset ligeglade med en.. -.-
KH. Kathrine

Spot

Indlæg af Spot » 30. maj 2009 11:46

NH: har 'hadet' min klasse i 6 år og så har vi self sådan en super dag her til sidst at det er helt trist :(
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 30. maj 2009 13:05

darkangel87 skrev:NH: at tage beslutningen om at få Maks (min ældste guldhamster han)aflivet, i løbet af de sidste par måneder er hans mave vokset, vi tjekkede selvfølgelig med det samme at det ikke var forstoppelse, men nu er han blevet så rund om maven at han ligner en meget højgravid hun og det synes jeg ikke han skal leve længere med  :cry2: oven i det har jeg en robo hun som har en kræft knude (da den ikke forsvandt med medicin mod en byld måtte det være kræft i følge dyrlægen) og hun er begyndt at opføre sig meget sky og som om hun ikke har det helt godt mere så hun bliver aflivet også  :cry2:
Jeg måtte jo også få en hun aflivet tidligere på foråret, her mente dyrelægen at det var kræft i mavesækken, meget almindeligt for hamstere.
En svær beslutning at få et dyr aflivet, men du har gjort det rigtige Heidi  :kram:  kram til dig .

Lullie

Indlæg af Lullie » 30. maj 2009 14:01

Åh jeg har det så forfærdeligt! :cry:
Min elskede kat, som kun lige er fyldt et år i sidste uge, fandt jeg idag ved trappen da jeg kom hjem. Med skummende mund, der var bare savl overalt. Han lå bare...
Da vi tog ham op løb det ud af begge ender. Så heldig som jeg kan være har jeg en nabo som er dyrlæge, så susede derover med ham. Men hun kunne desværre ikke gøre noget. Så ringede efter min anden dyrlæge, hende jeg plejer at bruge. hun kørte ud og han fik 2 indsprøjtninger. Han er forgiftet og ligger lige nu og sover. Jeg håber sådan han klarer den, for det er min elskede og tammeste kat jeg nogensinde har haft! :cry:
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste! :heart:

Besvar