hybrid

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Låst
ian2009

hybrid

Indlæg af ian2009 » 28. maj 2009 19:32

hej jeg viste ikke vilket forum jeg skullle vælge at putte det ind så jeg valgte det her men jeg har fået at vide at jeg har en roborovski den ligner lidt den grå hvide hamster i toppen på ens side til venstre men jeg vil vide om en Roborovski kan være hybrid??

burrus

Re: hybrid

Indlæg af burrus » 28. maj 2009 19:46

ian2009 skrev:hej jeg viste ikke vilket forum jeg skullle vælge at putte det ind så jeg valgte det her men jeg har fået at vide at jeg har en roborovski den ligner lidt den grå hvide hamster i toppen på ens side til venstre men jeg vil vide om en Roborovski kan være hybrid??
Der er endnu ikke set roborovski hybrider - heldigvis.
Så hvis du har købt den som en roborovski, og den ligner de to under kokosnøden i vores logo-billeder oppe til venstre - så er det en roborovski :wink:

ellers hvis du er i tvivl så er det en rigtig god idé at vise et billede af den :wink:  så er det lettere for os se hvilken art den er :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

ian2009

Indlæg af ian2009 » 28. maj 2009 19:58

nej det ligner ikke dem under kokos nøden men den ved siden :) og jeg er ikke særlig god til at sætte billeder ind og sådan noget  :oops: og mit webcam virker kun inde på facebook :) men jeg skal prøve og spørge min papfar han er god til sådan noget

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 28. maj 2009 20:06

den ved siden af er en guldhamster, men dem i kokosnødden har farven agouti. Der finde også en anden nuance der hedder husky, og de er meget mere lyse, kunne måske være sådan en du har fået fat i, men et billed af din hams ville være godt hvis det er.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

ian2009

Indlæg af ian2009 » 28. maj 2009 22:08

ja jeg skal prøve og forresten hvor mangen andre farve varianter er der egentlig

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 28. maj 2009 22:16

ian2009 skrev:ja jeg skal prøve og forresten hvor mangen andre farve varianter er der egentlig
Roborovskien findes i 2 farver Agouti og Husky.
Jeg vedhæfter lige et billed så du kan se dem, den øverste er en Husky og den nederste er en Agouti. :D
Vedhæftede filer
Hamstere 201.jpg
Hamstere 201.jpg (37 KiB) Vist 4159 gange
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

ian2009

Indlæg af ian2009 » 28. maj 2009 22:38

findes de kun i de  to nøjagtige farver er der ikke nogen der er lidt lysere med hvid pels og lidt grå sorte striber på ryggen men mest lys pels fordi det er sådan min ser ud men jeg skal nok prøve og finde ud af de der billeder tror jeg nok

Loan

Indlæg af Loan » 28. maj 2009 22:40

Hvis den er hvid med en grå stribe hele vejen ned over ryggen, kan det vel kun være vinterhvid, campbells eller hybrid?
Hilsen
Loan Vejby

ian2009

Indlæg af ian2009 » 28. maj 2009 22:44

det er ikke en fuldstændig stribe det er nærmere en grå farve i pelsen og ne lille smule sort på ryggen i en lang stribe men jeg har set en film på youtube og det var en roborovski og den havde samme farve variant og jeg prøver at finde ud af det med billeder i morgen jeg er for trær nu godnat

Lykke

Indlæg af Lykke » 29. maj 2009 07:03

ian2009 skrev:det er ikke en fuldstændig stribe det er nærmere en grå farve i pelsen og ne lille smule sort på ryggen i en lang stribe men jeg har set en film på youtube og det var en roborovski og den havde samme farve variant og jeg prøver at finde ud af det med billeder i morgen jeg er for trær nu godnat
Hvor lang er den?
For roborovskier er mindre end de andre.

kwo

Indlæg af kwo » 29. maj 2009 11:01

ian2009 skrev:det er ikke en fuldstændig stribe det er nærmere en grå farve i pelsen og ne lille smule sort på ryggen i en lang stribe men jeg har set en film på youtube og det var en roborovski og den havde samme farve variant og jeg prøver at finde ud af det med billeder i morgen jeg er for trær nu godnat
Hvis du har et link til filmen på Youtube, og din er helt magen til, så kan vi måske afgøre det på den måde.
Kenneth Worm

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 29. maj 2009 11:58

Hvis din hamster har nogen former for striber så er det ikke en Roborovski du har. :)
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Låst