NY. Now Hating
vi er lovet 3 m/s i morgen så nej det blæser ikke i morgen vi får en varmfront op over i løbet af natten, som presser koldfronten fra nord væk Varmfronter er så dejlige - så holder det op med at blæseSpot skrev:NH: Blæst! bliver sindsyg hvis det er sådan i morgen når vi er ude hele dagen!
(guuuud jeg har hørt efter i geografi :lol: jeg kan det skidt! )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
Ja du bør læse til metrolog :lol: :Pburrus skrev:vi er lovet 3 m/s i morgen så nej det blæser ikke i morgen vi får en varmfront op over i løbet af natten, som presser koldfronten fra nord væk Varmfronter er så dejlige - så holder det op med at blæseSpot skrev:NH: Blæst! bliver sindsyg hvis det er sådan i morgen når vi er ude hele dagen!
(guuuud jeg har hørt efter i geografi :lol: jeg kan det skidt! )
nej tak
Pia B
-
NH: at tage beslutningen om at få Maks (min ældste guldhamster han)aflivet, i løbet af de sidste par måneder er hans mave vokset, vi tjekkede selvfølgelig med det samme at det ikke var forstoppelse, men nu er han blevet så rund om maven at han ligner en meget højgravid hun og det synes jeg ikke han skal leve længere med :cry2: oven i det har jeg en robo hun som har en kræft knude (da den ikke forsvandt med medicin mod en byld måtte det være kræft i følge dyrlægen) og hun er begyndt at opføre sig meget sky og som om hun ikke har det helt godt mere så hun bliver aflivet også :cry2:
Senest rettet af darkangel87 29. maj 2009 13:47, rettet i alt 1 gang.
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
min ældste guldhamster hanliv skrev: :kram: hvem er maks?
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Ej hvor er jeg ked af det på dine vegne Men hvis du virkelig føler det er den rigtige beslutning, så er det det jo også De skal jo ikke leve hvis de har smerterdarkangel87 skrev:NH: at tage beslutningen om at få Maks (min ældste guldhamster han)aflivet, i løbet af de sidste par måneder er hans mave vokset, vi tjekkede selvfølgelig med det samme at det ikke var forstoppelse, men nu er han blevet så rund om maven at han ligner en meget højgravid hun og det synes jeg ikke han skal leve længere med :cry2: oven i det har jeg en robo hun som har en kræft knude (da den ikke forsvandt med medicin mod en byld måtte det være kræft i følge dyrlægen) og hun er begyndt at opføre sig meget sky og som om hun ikke har det helt godt mere så hun bliver aflivet også :cry2:
-
Jeg måtte jo også få en hun aflivet tidligere på foråret, her mente dyrelægen at det var kræft i mavesækken, meget almindeligt for hamstere.darkangel87 skrev:NH: at tage beslutningen om at få Maks (min ældste guldhamster han)aflivet, i løbet af de sidste par måneder er hans mave vokset, vi tjekkede selvfølgelig med det samme at det ikke var forstoppelse, men nu er han blevet så rund om maven at han ligner en meget højgravid hun og det synes jeg ikke han skal leve længere med :cry2: oven i det har jeg en robo hun som har en kræft knude (da den ikke forsvandt med medicin mod en byld måtte det være kræft i følge dyrlægen) og hun er begyndt at opføre sig meget sky og som om hun ikke har det helt godt mere så hun bliver aflivet også :cry2:
En svær beslutning at få et dyr aflivet, men du har gjort det rigtige Heidi :kram: kram til dig .
Åh jeg har det så forfærdeligt!
Min elskede kat, som kun lige er fyldt et år i sidste uge, fandt jeg idag ved trappen da jeg kom hjem. Med skummende mund, der var bare savl overalt. Han lå bare...
Da vi tog ham op løb det ud af begge ender. Så heldig som jeg kan være har jeg en nabo som er dyrlæge, så susede derover med ham. Men hun kunne desværre ikke gøre noget. Så ringede efter min anden dyrlæge, hende jeg plejer at bruge. hun kørte ud og han fik 2 indsprøjtninger. Han er forgiftet og ligger lige nu og sover. Jeg håber sådan han klarer den, for det er min elskede og tammeste kat jeg nogensinde har haft!
Min elskede kat, som kun lige er fyldt et år i sidste uge, fandt jeg idag ved trappen da jeg kom hjem. Med skummende mund, der var bare savl overalt. Han lå bare...
Da vi tog ham op løb det ud af begge ender. Så heldig som jeg kan være har jeg en nabo som er dyrlæge, så susede derover med ham. Men hun kunne desværre ikke gøre noget. Så ringede efter min anden dyrlæge, hende jeg plejer at bruge. hun kørte ud og han fik 2 indsprøjtninger. Han er forgiftet og ligger lige nu og sover. Jeg håber sådan han klarer den, for det er min elskede og tammeste kat jeg nogensinde har haft!
Hilsen Louise & dværghamsen Simba (;
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste!
Hvil i fred Silver, for mig vil du altid være verdens bedste!