Ja, det ville da være skønt, hvis vi mennesker var lige så populære når vi ser lidt krøllede ud(søndags og morgenhår uhaaa)........ hahaPsyclon skrev:Jeg har såmænd også lagt en reservation ind på en sølvgrå pige i kommende kuld hos Jeanne, så ja, de er da tydeligvis populære
Bubbi og Oliver Twist's unger - nye billeder 29/5
så er der lidt nye billeder fra idag
Sølvgrå dreng (glathåret)
Sort Pige (rex)
Charlottes pige - sølvgrå umbrouse rex
Sort Pige (glathåret)
Sølvgrå umbrouse rex dreng
Gylden pige
Sølvgrå dreng (glathåret)
Sort Pige (rex)
Charlottes pige - sølvgrå umbrouse rex
Sort Pige (glathåret)
Sølvgrå umbrouse rex dreng
Gylden pige
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
der er jo en omega-kopi :lol:tesse-stribe skrev:Jaaaaa, jeg har set dem, puuuhaaaa, suk suk suk :nut :hearts2
Pia B
Ja - det kan man fisme ikke undgå at lægge mærke til. :nut :tunge2: .
HOLD NU OP hvor er de L Æ K R E.
Simon sidder også og savler over de FRYGTELIGE rex unger og jeg prøøøøver at overbevise mig selv om, at rex bebser ikke "udgår af sortimentet", men nok er kommet for at bestå - så når mn tur kommer, er de der stadigvæk, ellers græder jeg godt nok snot i stænger haha.
De er bare SÅ smukke. :pinklove: :pinklove: :pinklove:
HOLD NU OP hvor er de L Æ K R E.
Simon sidder også og savler over de FRYGTELIGE rex unger og jeg prøøøøver at overbevise mig selv om, at rex bebser ikke "udgår af sortimentet", men nok er kommet for at bestå - så når mn tur kommer, er de der stadigvæk, ellers græder jeg godt nok snot i stænger haha.
De er bare SÅ smukke. :pinklove: :pinklove: :pinklove:
-
hvor er de bare dejlige
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Det begynder nu at knibe lidt. De to værelser på 1. sal er vist fyldt godt op nu. :lol:malthesmor skrev:Så behold dem Charlotte :lol: , plads har du jo nok af he heMahonia skrev:De her unger er virkelig lækre. Jeg får svært ved at skille mig af med dem. :( :oops:
Jeg tager da gerne et par stykker med over til dig. 8-) :lol:
-
Tager du så 2 af mine med retur :lol:Mahonia skrev:Det begynder nu at knibe lidt. De to værelser på 1. sal er vist fyldt godt op nu. :lol:malthesmor skrev:Så behold dem Charlotte :lol: , plads har du jo nok af he heMahonia skrev:De her unger er virkelig lækre. Jeg får svært ved at skille mig af med dem. :( :oops:
Nææ nej, det var skam ikke tanken! :tskmalthesmor skrev:Tager du så 2 af mine med retur :lol:Mahonia skrev:Det begynder nu at knibe lidt. De to værelser på 1. sal er vist fyldt godt op nu. :lol:malthesmor skrev: Så behold dem Charlotte :lol: , plads har du jo nok af he he