Krise, måske...

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Desiree

Krise, måske...

Indlæg af Desiree » 31. maj 2009 16:06

Altså, hende Luni...
hun er jo mor til det dove kuld jeg har lagt billeder ind af.
Hun har udviklet sig til at blive den sødeste hamster, var ellers lidt tøsesur i starten. Ikke noget alvorligt, men hun skældte mig meget ud, også når jeg bare sad ved siden af hende og lod hende være. Det var også derfor jeg lagde en serie med hende på min hjemmeside, alt imens jeg bare stille og roligt tog billeder (uden blitz) spænede hun rundt på min seng og skældte ud så det halve kunne være nok.
Hun besluttede sig for at bryde ud af sit bur for to dage siden. Jeg vidste hele tiden hvor hun var, men kunne ikke få fat på hende, hvilket morede hende kongeligt, tror jeg  :roll:
I går aftes finder jeg hende så i kassen hos alle sønnerne... Den stod op ad sofaen, hvilket i retrospekt nok ikke var så smart, så det gør den ikke mere.
Der var intet tegn på slagsmål, faktisk lå de alle i en stor lykkelig bunke og sov da jeg fandt hende.
HÅBER ikke hun er gravid...
Så hvis hun ikke når med til udstillingen er det derfor, dumme mig.
mvh Desiree

Spot

Indlæg af Spot » 31. maj 2009 16:18

pyha! godt der ikke skete noget!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Besvar