NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
burrus

Indlæg af burrus » 2. jun 2009 16:21

AnetteFrost skrev:NH: stress stress stress og atter atter stress
stress ned!  :wink:   stress får ikke tingene gjort hurtigere alligevel, tværtimod! - har jeg efterhånden erfarret  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

burrus

Indlæg af burrus » 2. jun 2009 16:24

NH: jeg kan ikke finde min rigtige kalender  :x  ihh det irriterer mig! der står så mange vigtige datoer og tidspunkter og aftaler deri... TYPISK!  :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Spot

Indlæg af Spot » 2. jun 2009 17:56

NH: Tysk! skal op i morgen og kan ikke engang manuskriptet uden ad!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 2. jun 2009 21:13

burrus skrev:
stress ned!  :wink:   stress får ikke tingene gjort hurtigere alligevel, tværtimod! - har jeg efterhånden erfarret  :lol:
tror det er lettere sagt end  gjort....

har lidt mange ting hængende over hovedet.... mine forældres sølvbryllup, men sang, æresport, morgenvækning. og så er der mine eksamner og så har jeg sørme også en flytning med alt hvad det indebærer. og det er ved at gå op for mig hvormeget det er når man har børn.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 3. jun 2009 08:10

AnetteFrost skrev:
burrus skrev:
tror det er lettere sagt end  gjort....

har lidt mange ting hængende over hovedet.... mine forældres sølvbryllup, men sang, æresport, morgenvækning. og så er der mine eksamner og så har jeg sørme også en flytning med alt hvad det indebærer. og det er ved at gå op for mig hvormeget det er når man har børn.
du skal nok klare det vi tror på dig  :)
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 3. jun 2009 08:44

NH: 16 minutter  :shock:  så er det sandhedens time  :shock:  hader eksamener!
Pia B

Spot

Indlæg af Spot » 3. jun 2009 09:05

held og lykke Pia :D
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

liv

Indlæg af liv » 4. jun 2009 22:00

NH: har så pisse travlt for tiden!! til næste uge har jeg 8 store stile for  :x de lorte lærere kører alt for hårdt på os for tiden! jeg er helt smadret når kl nærmer sig 10 men er blevet nød til at læse en time mere!!! ARGHH!1 SKRIG!! glæder mig sådan til næste uge er overstået og alle de lorte bøger stile osv er ude af verdenen!! så kommer eksamenen bare lige flyvende og så skal der øves til den...  :sover:  :sover:  :sover:  :sover:  :sover:

burrus

Indlæg af burrus » 5. jun 2009 00:12

NH: dagen var lige så god :(  alting var godt....
lige indtil Kiks ikke ville komme frem til aften  :(  hun er afkræftet, tynd, bleg/grålig i pelsen og hun har diaré :(  det er alderen som har indhentet hende  :(  
jeg frygter hun er væk i morgen tidlig, men jeg hvis ikke, så ringer jeg til dyrlægen og aftale en aflivning...  :(  hun er gammel og får fred  :(  
æv :(
Pia B

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 5. jun 2009 08:17

burrus skrev:NH: dagen var lige så god :(  alting var godt....
lige indtil Kiks ikke ville komme frem til aften  :(  hun er afkræftet, tynd, bleg/grålig i pelsen og hun har diaré :(  det er alderen som har indhentet hende  :(  
jeg frygter hun er væk i morgen tidlig, men jeg hvis ikke, så ringer jeg til dyrlægen og aftale en aflivning...  :(  hun er gammel og får fred  :(  
æv :(
ej hvor er det trist stort trøstekram herfra
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 5. jun 2009 09:12

NH: Manden og jeg var igår inde i gågaden for bla. at skaffe en bryllupsgave til min bror som skal giftes i morgen - ikke at vi er inviteret,
men vil ikke synke ned til deres niveau i tilfælde af at de vil bruge det mod mig senere hen.

Nå, men vi mødte tilfældigvis min bror i gågaden og John og jeg stopper op for at hilse på ham og spørge til hvordan det går med forberedelserne.
Svar: Jo det går fint, men jeg har travlt nu. Og så skynder han sig videre.
Blev noget så skuffet. Har ikk set min bror siden november sidste år da vi afleverede en fødselsdagsgave til hans datter. Der kom vi heller ikk indenfor, men måtte pænt blive i døren i de pinlige sekunder.

Nå men jeg nåede da knap nok at finde en passende følelse til den kæmpe afvisning (han løj helt klart om at han havde travlt), før jeg mødte en hel flok bestående af min tvillingesøster, lillesøser, mor og tvillingens kæreste.
Igen forsøgte vi at få en samtale i gang med min søster (min mor gik bare videre - møg*bip* - undskyld).
Vi snakkede i ca 10 sekunder før de gik videre. Det er det længste jeg har set til mine søskende i et år....

Sku bare lige af med det. Man sku tro at jeg har begået den ultimative synd - mord, sådan som de behandler mig. De ku lige så godt ha været jehovas vidner.
Snakkede så med min farmor igår, som slet ikke forstår hvorfor jeg køber en gave til min bror og hans (stakkels) kone.
De gav jo ikke noget til vores bryllup. Men vores bryllup var jo også stille. Der var ingen inviteret. Nu er det bare mig der ikk er inviteret - eller overhovedet hørt om brylluppet fra ham.
Det var min farmor der fortalte mig om det for 14 dage siden ca..

Det her er bare herligt. Ville næsten hellere være dømt for mord end den straf de udsætter mig for. :cry:  :cry:  :cry:

Mine forældre ville hellere ha at jeg var blevet gravid som 13 årig end at jeg giftede mig med min mand. Det er kraftædemig SYGT!!!! :cry:  :cry:  :cry:

....Beklager længden af indlægget....

burrus

Indlæg af burrus » 5. jun 2009 10:08

NH: så er Kiks'en ikke mere  :cry:  :cry:
Pia B

Desiree

Indlæg af Desiree » 5. jun 2009 15:36

NH: Fandt en kylling med blodige ører, et lukket øje og blod på næbbet  :(
Nu har jeg taget den ind, renset sårene og så bor den i en faunaboks indtil videre. Håber den klarer den... Men hold op, den kan pippe, så der er da håb.
mvh Desiree

Vimse

Indlæg af Vimse » 5. jun 2009 17:46

liv skrev:NH: har så pisse travlt for tiden!! til næste uge har jeg 8 store stile for  :x de lorte lærere kører alt for hårdt på os for tiden! jeg er helt smadret når kl nærmer sig 10 men er blevet nød til at læse en time mere!!! ARGHH!1 SKRIG!! glæder mig sådan til næste uge er overstået og alle de lorte bøger stile osv er ude af verdenen!! så kommer eksamenen bare lige flyvende og så skal der øves til den...  :sover:  :sover:  :sover:  :sover:  :sover:
what?! hvordan kan det være i har så meget for?
og eksame??!!!!?! du går da kun i 7.?

Jeg har ikke så mange lektier for! slet ikke! ikke engang det halve! :O
KH. Kathrine

liv

Indlæg af liv » 5. jun 2009 17:47

Vimse skrev:
liv skrev:NH: har så pisse travlt for tiden!! til næste uge har jeg 8 store stile for  :x de lorte lærere kører alt for hårdt på os for tiden! jeg er helt smadret når kl nærmer sig 10 men er blevet nød til at læse en time mere!!! ARGHH!1 SKRIG!! glæder mig sådan til næste uge er overstået og alle de lorte bøger stile osv er ude af verdenen!! så kommer eksamenen bare lige flyvende og så skal der øves til den...  :sover:  :sover:  :sover:  :sover:  :sover:
what?! hvordan kan det være i har så meget for?
og eksame??!!!!?! du går da kun i 7.?

Jeg har ikke så mange lektier for! slet ikke! ikke engang det halve! :O
nej nemlig!!!  :x  :x de kører SÅ hårdt på os!! og eksamen det bare noget vi har :P

Besvar