er dette ikke sådan en hun ser ud?
er dette ikke sådan en hun ser ud?
taksa alle sammen jeg har nok at vise hende nu tak
- Vedhæftede filer
-
- altså først den bedste hamster i verden isabella (min) opdrætter: malthesmor
- Snapshot_20090510.jpg (53.62 KiB) Vist 6743 gange
-
- Snapshot_20090605_17.jpg (48.19 KiB) Vist 6744 gange
-
- Snapshot_20090605_11.jpg (52.67 KiB) Vist 6746 gange
-
- Snapshot_20090605_12.jpg (54.58 KiB) Vist 6748 gange
Senest rettet af millipigen1 6. jun 2009 16:04, rettet i alt 1 gang.
-
-
Hmm chekker altid mine ungers køn en ekstra gang inden de flytter hjemmefra, og Isabella er/var en hun, ellers havde hun ikke fået det navnmillipigen1 skrev:jojo det tror jeg også på det er fordi en som jeg har snakket med som har 2 hamstere mente ikke at det var en hun så jeg skulle bare kunne bevise at det er det så
malthesmor: jeg har altid troet at det var en hun!
Tror ikke at jeg har bedømt forkert, så skulle det være første gang !!!!!!!!
Hvem er det der siger at hun er en han ? ved de noget om kønsbestemmelse ?, eller mener de hun er en han fordi der ikke er tydlige digevorter ?
En måde man også kan kende hunner på er at de sommetider lugter fælt forneden.
Har hun lille eller stor afstand imellem de 2 huller ?
Har hun "2 boller/kugler" forneden ?
Hvis du holder hende som på billederne og hun spræller, kommer der så 2 kugler/boller frem ?
Det er ikke altid man kan se dige vorterne hos en voksen hamster, de er dækket af pelsen.
-
Jeg er nød til at spørge; Hvis du ikke er spor i tvivl om hvad køn det er? Hvorfor så spørge folk om det er sådan en lady skal se ud?
- I mine øjne passer det ikke rigtig sammen.
- Alt efter hvor i Jylland du bor, skal jeg da glædeligt komme og give dig det rigtige svar, selvom jeg ikke betvivler Hanne's bedømmelse, hun ved hvad hun har med at gøre.
- Alt efter hvor i Jylland du bor, skal jeg da glædeligt komme og give dig det rigtige svar, selvom jeg ikke betvivler Hanne's bedømmelse, hun ved hvad hun har med at gøre.
Hilsen
Loan Vejby
Loan Vejby
det er en som mener hun ved det meste om hamstere men jeg kan ikke huske præcis hvad hun sagde jeg tror det var noget med det mellemrum hvor meget plads der var......
[quote="malthesmor"][quote="millipigen1"]jojo det tror jeg også på det er fordi en som jeg har snakket med som har 2 hamstere mente ikke at det var en hun så jeg skulle bare kunne bevise at det er det så
malthesmor: jeg har altid troet at det var en hun![/quote]
Hmm chekker altid mine ungers køn en ekstra gang inden de flytter hjemmefra, og Isabella er/var en hun, ellers havde hun ikke fået det navn
Hvem er det der siger at hun er en han ? ved de noget om kønsbestemmelse ?, eller mener de hun er en han fordi der ikke er tydlige digevorter ?
Hvis du holder hende som på billederne og hun spræller, kommer der så 2 kugler/boller frem ?
Det er ikke altid man kan se dige vorterne hos en voksen hamster, de er dækket af pelsen. [/quote]
[quote="malthesmor"][quote="millipigen1"]jojo det tror jeg også på det er fordi en som jeg har snakket med som har 2 hamstere mente ikke at det var en hun så jeg skulle bare kunne bevise at det er det så
malthesmor: jeg har altid troet at det var en hun![/quote]
Hmm chekker altid mine ungers køn en ekstra gang inden de flytter hjemmefra, og Isabella er/var en hun, ellers havde hun ikke fået det navn
Det er ikke altid man kan se dige vorterne hos en voksen hamster, de er dækket af pelsen. [/quote]
Senest rettet af millipigen1 6. jun 2009 15:36, rettet i alt 1 gang.
lad mig forklare:
til sløjd på min skole snakkede jeg med denne her pige fra min parralelklasse og da jeg viste hende nogle billeder af min Isabella og hun sagde at det var altså en dreng og derfor diskuterede vi om det og jeg blev ret så gnaven fordi hun ikke ville høre på mig..... men jeg indgik et væddemål med hende hvor vi skulle finde ud af hvad folk herinde på hamsterland mente.
[quote="Rubin"]Jeg er nød til at spørge; Hvis du ikke er spor i tvivl om hvad køn det er? Hvorfor så spørge folk om det er sådan en lady skal se ud?
- Alt efter hvor i Jylland du bor, skal jeg da glædeligt komme og give dig det rigtige svar, selvom jeg ikke betvivler Hanne's bedømmelse, hun ved hvad hun har med at gøre.[/quote]
til sløjd på min skole snakkede jeg med denne her pige fra min parralelklasse og da jeg viste hende nogle billeder af min Isabella og hun sagde at det var altså en dreng og derfor diskuterede vi om det og jeg blev ret så gnaven fordi hun ikke ville høre på mig..... men jeg indgik et væddemål med hende hvor vi skulle finde ud af hvad folk herinde på hamsterland mente.
[quote="Rubin"]Jeg er nød til at spørge; Hvis du ikke er spor i tvivl om hvad køn det er? Hvorfor så spørge folk om det er sådan en lady skal se ud?
- Alt efter hvor i Jylland du bor, skal jeg da glædeligt komme og give dig det rigtige svar, selvom jeg ikke betvivler Hanne's bedømmelse, hun ved hvad hun har med at gøre.[/quote]
-