Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
Cecilie89
Hej alle,
Min dværghamster Josefine er begyndt at få en lidt spøjs tendens her på det sidste. Hun har 2 huse stående i sit bur, med i alt 3 "soverum". Hun har på skift benyttet sig af alle tre rum og har skiftet lidt imellem hvilket rum der var favoritten.
På det seneste er hun begyndt at lave en slags "rede" i spåneren bagerst i buret og har fået noget redemateriale (toiletpapir) derover, og i formiddags lå hun og sov der i stedet for inde i et af soverummene.
Hvorfor gør hun det? Gætter ikke på at det er nogen farlig opførsel som sådan, hun har jo stadig mulighed for at sove i rummene hvis det er det hun vil. Det undrer mig bare at hun ligger og sover udenfor husene om dagen, i hvert fald i noget af tiden.
-
Benjamin
Hamstere sover lige hvor de vil, det er skam meget normalt.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
Cecilie89
Også selvom det er midt på dagen? Hun plejer at være god til at sove i rummene og komme meget søvndrukken ud når der kommer mad, men tror hun hører bedre hvad der foregår rundt om hende når hun sover "udenfor", for hun kommer nærmest løbende hver gang man kommer ind på hendes værelse.. hehe
-
Benjamin
Jeps det er helt normalt at de flytter rundt som det passer dem og sover hvor de vil, nogen gider slet ikke at bruge de store dyre huse man kan have købt.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.

smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
Cecilie89
Benjamin skrev:Jeps det er helt normalt at de flytter rundt som det passer dem og sover hvor de vil, nogen gider slet ikke at bruge de store dyre huse man kan have købt.

Ja, mit ene hus kostede mere end det jeg betalte for mit bur + det tilbehør der hørte med. :roll: Skøre kræ :lol:
-
Mahonia
Her i de varme dage "camperer" de gerne ude.