Men ja, der er jo altid mange meninger om tingene

Så bruger vi det samme strøelse. :) Jeg tror også, det vil hjælpe meget med et toilet. Så må vi bare håbe, han vil bruge det.FrkHoumann skrev:Bruger hemp eller biobase.Mahonia skrev:Okay. Hvilken strøelse bruger du? Bruger din hams toilet? :)FrkHoumann skrev:Jeg har næsten lige fået en guldhamster ..
Og jeg synes bestemt han lugter mere end mine to dværge..
Det er kun en uge siden jeg skiftede hans bur og han er allerede godt på vej til at lstinke igen
Den har et toilet hjørne, men regner med at ta ud og købe et hamstertoilet idag og så få noget chinchillasand deri
Ja okaayMahonia skrev:Så bruger vi det samme strøelse. :) Jeg tror også, det vil hjælpe meget med et toilet. Så må vi bare håbe, han vil bruge det.FrkHoumann skrev:Bruger hemp eller biobase.Mahonia skrev: Okay. Hvilken strøelse bruger du? Bruger din hams toilet? :)
Den har et toilet hjørne, men regner med at ta ud og købe et hamstertoilet idag og så få noget chinchillasand deri
Hos mig er det kineserne der lugter mest... Men det kan have noget at gøre med at de elsker at tisse i deres rør :roll:Benjamin skrev:Nej Dværghamstere Campbells, Vinterhvide og Roborovskierne lugter altså værre end guldhamstere, men den kinesiske dværghamster er nok den mest lugtfrie art man kan få så den lugter mindst.
derfor har mine ikke de plasticrør mere :lol: :lol: de er et helvede at gøre rene og de lugter SÅ grumt når der blir tisset i dem :lol:Desiree skrev:Men det kan have noget at gøre med at de elsker at tisse i deres rør :roll:
Det er KUN kineserne der har rør, de er bandlyst i alle andre bure. Hader som pesten at pille dem fra hinanden og vaske dem, men med to går det lige :lol:burrus skrev:derfor har mine ikke de plasticrør mere :lol: :lol: de er et helvede at gøre rene og de lugter SÅ grumt når der blir tisset i dem :lol:Desiree skrev:Men det kan have noget at gøre med at de elsker at tisse i deres rør :roll: