og tak på forhånd
min hun houdinis forældre og partner ??
-
ian2009
min hun houdinis forældre og partner ??
hej jeg prøver at lave et stamtræ fra min hun af men jeg skal nogen lunge have styr på generne så jeg prøver og finde ud af hvilke farver/gener forældrene havde plus hendes mage hun er fra dyrehandlen min hun er sort aa og hun fik 7 unger 3 af dem døde i mens jeg var væk i vil ikke vide hvordan
min mor sagde det var grusomt
men 4 unger tilbage 2 sølvgrå 1 gylden 1 offwhite generne burde være sølvgrå Sg_ (_)tror jeg nok er næsten ny 1 gylden AA 1offwhite eeSg_ er der nogen der kan hjælpe ?? houdini min hun er sort aa og er reccesiv så det er kun 2 hamstere der kan skabe min houdini kan det hjælpe
og tak på forhånd
og tak på forhånd
hmm din hun houdini er i så fald: aa Ee
Når du ikke ved hvem faren til hendes kuld er - så er det ikke til at sige om det er hende der har Sg eller om det er faren der er Sg
Men hun kan være aa Ee Sgsg - men det kan du kun bevise ved at parre hende igen, med en han, som ikke er sølv
det eneste du så ved om hendes forældre er at de er:
_a _e begge to
ps. - den gyldne unge i dit kuld er Aa
da houdini har videregivet et a til alle sine unger 
Når du ikke ved hvem faren til hendes kuld er - så er det ikke til at sige om det er hende der har Sg eller om det er faren der er Sg
Men hun kan være aa Ee Sgsg - men det kan du kun bevise ved at parre hende igen, med en han, som ikke er sølv
det eneste du så ved om hendes forældre er at de er:
_a _e begge to
ps. - den gyldne unge i dit kuld er Aa
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
ian2009
-
ian2009
jeg har fundet ud af mere !!
jeg har fundet ud af at min gylden hamster og mine 2 sølvgrå er umbrous er der så nogen der kan sige mig hvilke gener mine unger har og hvilke mulige gener min mommy hammi har 
tak forsvarene
tak forsvarene
Re: jeg har fundet ud af mere !!
Ved umbrouse tilføjer du bare U_ til deres gener.ian2009 skrev:jeg har fundet ud af at min gylden hamster og mine 2 sølvgrå er umbrous er der så nogen der kan sige mig hvilke gener mine unger har og hvilke mulige gener min mommy hammi har
tak forsvarene
Selvom begge forældre er U_, kan du ikke vide at ungerne har fået U fra begge forældre og er UU, så de skal også bare hedde U_.