Farvel mit dejlige marsvin, Popcorn

Er din hamster gået bort så kan du her oprette en mindetråd til evigt minde.
Besvar
BittéHamstereN

Farvel mit dejlige marsvin, Popcorn

Indlæg af BittéHamstereN » 24. jul 2009 17:19

For en lille uge siden opdagede vi Popcorn havde noget der lignede et lille sår med blod i, så vi tog hende med en tur til dyrelægen. (på hobrovej, som i anbefalede til gnavere  :wink: ) Dyrelægen tog en prøve af såret og kunne roligt fortælle det ikke var mider, pyha! Han gav os noget krem vi skulle smøre øjet i morgen og aften. Såret ved øjet blev liiidt pænere indtil i dag. Såret var revet op igen og så opdagede vi hun også havde et langt sår på ryggen. Vi ringede med det samme til dyrelægen og fik en tid 1,5 times tid senere. Vi kom ind til deres bedste læge til gnavere og han sagde så den havde med 99% marsvineskab og den kunne komme i behandling, men da den havde mange smerter ville det være bedst af aflive hende på stedet.. Vi fik også noget medicin med hjem til Pusling og Pjuske (hendes "veninder") så de ikke fik det. Så hele buret blev gjort rent og de skulle havde det 100% sikkert om 14 dage..

Men Popcorn.. Håber det var det rigtige valg jeg tog, synes ikke du skulle havde flere smerter.. Farvel mit marsvin og første gnaver jeg har måtte se dø.. JEG ELSKER DIG NU OG ALTID! Glemmer dig aldrig!

(ved godt det nok er til hamstere, men der stod man kunne skrive om sine døde DYR og ikke kun hamstere, så håber det ok  :wink: )
Vedhæftede filer
DSC00208.JPG
I kan se såret ved hendes øje
DSC00208.JPG (66.02 KiB) Vist 3784 gange
PuslingPjuskePopcorn.jpg
Popcorn til venstre
PuslingPjuskePopcorn.jpg (46.3 KiB) Vist 3784 gange
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 24. jul 2009 17:27

R.I.P sov sødt Popcorn!!! :lys  :hcry:
ha det godt! :wink:
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 24. jul 2009 17:31

R.I.P popcorn
stort trøstekram herfra
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 24. jul 2009 18:11

R.I.P. Popcorn  :lys

God rejse op i marsvine himlen
Trøstekrammer  :kram:

Wampi

Indlæg af Wampi » 24. jul 2009 20:08

KÆMPE Trøstekram herfra
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Majlund

Indlæg af Majlund » 25. jul 2009 00:07

Hun var godt nok en fin mut! :hcry: Når dyrlægen sagde som han gjorde, er jeg sikker på I tog den rigtige beslutning! :syg: (men ved godt man altid selv kører videre med det i tankerne). Sov godt lille Popcorn! :lys  :flower:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 25. jul 2009 15:56

Majlund skrev:Hun var godt nok en fin mut! :hcry: Når dyrlægen sagde som han gjorde, er jeg sikker på I tog den rigtige beslutning! :syg: (men ved godt man altid selv kører videre med det i tankerne). Sov godt lille Popcorn! :lys  :flower:
Ja synes det vile være synd hvis hun skulle i behandling i en månede, når vi opdagede et stort blodigt sår på hendes ryg  :wink:

Men savner hende nu meget...
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Besvar