For en lille uge siden opdagede vi Popcorn havde noget der lignede et lille sår med blod i, så vi tog hende med en tur til dyrelægen. (på hobrovej, som i anbefalede til gnavere

) Dyrelægen tog en prøve af såret og kunne roligt fortælle det ikke var mider, pyha! Han gav os noget krem vi skulle smøre øjet i morgen og aften. Såret ved øjet blev liiidt pænere indtil i dag. Såret var revet op igen og så opdagede vi hun også havde et langt sår på ryggen. Vi ringede med det samme til dyrelægen og fik en tid 1,5 times tid senere. Vi kom ind til deres bedste læge til gnavere og han sagde så den havde med 99% marsvineskab og den kunne komme i behandling, men da den havde mange smerter ville det være bedst af aflive hende på stedet.. Vi fik også noget medicin med hjem til Pusling og Pjuske (hendes "veninder") så de ikke fik det. Så hele buret blev gjort rent og de skulle havde det 100% sikkert om 14 dage..
Men Popcorn.. Håber det var det rigtige valg jeg tog, synes ikke du skulle havde flere smerter.. Farvel mit marsvin og første gnaver jeg har måtte se dø.. JEG ELSKER DIG NU OG ALTID! Glemmer dig aldrig!
(ved godt det nok er til hamstere, men der stod man kunne skrive om sine døde DYR og ikke kun hamstere, så håber det ok

)