Tak! :D (god ide med at deltage. . . jeg vil se om jeg lige kan fange "billedet" af hendeBittéHamstereN skrev:Smukke billeder igenOg hvor er Abrikos smuk på billede 3
![]()
Du burde overveje at deltage i månedens billede August
Abrikos`nye bur.
Jeg plejer altid at lave et hjørne med 1 cm strøelse til hjuletMajlund skrev:Tak!Spot skrev:rigtig floter der ikke utrolig lidt strøelse i?
Vedrørende strøelsen. . . jeg havde først en hel del mere i. . . men så opstod samme problem som i mini Duna buret. . . løbehjulet kunne ikke være nede i, hvis lågen øverst skulle lukkes!
Med mindre jeg laver niveauforskelle, kan der simpelthen ikke være mere strøelse. . .
Så fylder jeg mere i og gør det samme! :D (jeg troede bare det var mig der puttede alt for meget strøelse i :oops: siden jeg fik det problem!Spot skrev:Jeg plejer altid at lave et hjørne med 1 cm strøelse til hjuletMajlund skrev:Tak!Spot skrev:rigtig floter der ikke utrolig lidt strøelse i?
Vedrørende strøelsen. . . jeg havde først en hel del mere i. . . men så opstod samme problem som i mini Duna buret. . . løbehjulet kunne ikke være nede i, hvis lågen øverst skulle lukkes!
Med mindre jeg laver niveauforskelle, kan der simpelthen ikke være mere strøelse. . .
med mindre de graver som tja... Mulvarpe..! kan det sagtens fungere uden man skal ordne det igen og igen
så graver hjulet sig heller ikke ned og hamsteren kan se ud over kanten på buret!!
Ej hvor bor hun fint!
Med venlig hilsen,
Jeanne

Køjer, huler, senge og andet til hamstere med stil!
Følg PetPile på Facebook
Jeanne

Køjer, huler, senge og andet til hamstere med stil!
Følg PetPile på Facebook