Er buret fint
Er buret fint
Hejsa har kigget på det her bur i bonnie rigtig mange gange og tror det er det bur jeg skal have til min Hammi :D Men er det okay bur til dværghamster http://bonniedyrecentersundby.dk/gnaver ... estsellers
det er liiige i det mindste vil jeg mene...
jeg kunne finde på at bruge det til en enkelt dværg, men der skal være masser af underholdning ved siden af så
(altså ud af buret, løbegård, løbehjul, osv)
jeg kunne finde på at bruge det til en enkelt dværg, men der skal være masser af underholdning ved siden af så

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Det godt bruges til en enkelt dværg. Jeg har to af de bure med 1 robo i hvert bur og de har plads til en lille træstamme med huller i, en tom toiletrulle, et lille hus, hjul og en lille madskål.
Træstammen og paprullen bliver gravet ned i strøelsen, så de har lidt gange og huler.
Jeg har så taget den gule etage ud, da jeg synes, det giver mere "luft" i buret.
Du kan evt. også udbygge med nogle rør.
Det er nok lidt smag og behag, hvilke bure folk foretrækker, men man kan jo altid sige: Jo større jo bedre. Et større bur = bedre og mere spændende indretning.
Det kommer også an på, både pris og hvor meget plads, man har til at stille buret på.
Træstammen og paprullen bliver gravet ned i strøelsen, så de har lidt gange og huler.
Jeg har så taget den gule etage ud, da jeg synes, det giver mere "luft" i buret.
Du kan evt. også udbygge med nogle rør.
Det er nok lidt smag og behag, hvilke bure folk foretrækker, men man kan jo altid sige: Jo større jo bedre. Et større bur = bedre og mere spændende indretning.

Det kommer også an på, både pris og hvor meget plads, man har til at stille buret på.
-
du kan købe rør der føre op til et rum med lidt plads, hvis du gør det + meget underholdning udenfor buret, så kan det godt liiiige gå an, synes jeg
Står der mål på buret et sted, for har kun kunne give min mening ud af billedet

Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
BittéHamstereN skrev:du kan købe rør der føre op til et rum med lidt plads, hvis du gør det + meget underholdning udenfor buret, så kan det godt liiiige gå an, synes jeg![]()
Ja det gør der.. mål.. Højde 22 længde 42, dybde 34 cm
-
Har godt nok ikke et selv, men er stor fan er duna bure. Et mini duna kan lige gå an til en guld hamster, så det passer vel fint en dværg
Kopieret fra google

Kopieret fra google

-
Ja næsten alle dyrehandlere har mini duna eller noget der ligner mini duna i størelsen der også er godtlaura12 skrev:Ok takSTRØH skrev:i de fleste dyrehandlere, :D

-
vil også sige mini duna det du har fundet synes jeg er for småt selv til en dværg, for de har brug for lige så meget plads som en guldhamster fordi de er mere livlige

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.