Ny. Now Loving

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
burrus

Indlæg af burrus » 30. jul 2009 20:39

malthesmor skrev: Hvor er det bare øv  :cry:  :cry:  :cry:
men de måneder går hurtigt.
det kommer helt an på om jeg får indkomst så jeg kan komme til Aalborg ...
hvis ALT går i ged og jeg ender med at blive hjemme ved de gamle, så bliver det de længste 8 måneder i mit liv  :cry:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 30. jul 2009 20:43

burrus skrev:
hvis ALT går i ged og jeg ender med at blive hjemme ved de gamle, så bliver det de længste 8 måneder i mit liv  :cry:
Krydser fingre for dig :wink:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 30. jul 2009 20:45

burrus skrev:
Mon det er helt umuligt at finde noget fuldtids arbejde i ålborg, så kan du jo spare op så der er noget på kiste bunden når du skal igang med at studere til feb.  :D

burrus

Indlæg af burrus » 30. jul 2009 20:48

NL: jeg har faktisk fundet flere fuldtidsjobs som lyder spændende!  :shock:  :D  
Så hvis ikke jeg kan få "bedre" end et semester på ergoterapeut udd. og jeg så bliver tilbudt et af de jobs, så tror jeg ski at jeg siger ja tak til jobbet!  :shock:  :D  

men nu må jeg se hvad min såkaldte "lykke" bringer... jeg synes faktisk ikke jeg er særlig heldig for tiden  :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 30. jul 2009 20:55

burrus skrev:NL: jeg har faktisk fundet flere fuldtidsjobs som lyder spændende!  :shock:  :D  
Så hvis ikke jeg kan få "bedre" end et semester på ergoterapeut udd. og jeg så bliver tilbudt et af de jobs, så tror jeg ski at jeg siger ja tak til jobbet!  :shock:  :D  

men nu må jeg se hvad min såkaldte "lykke" bringer... jeg synes faktisk ikke jeg er særlig heldig for tiden  :(
krydser fingre for dig  :kram:
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

LUX

Indlæg af LUX » 30. jul 2009 22:09

Min rottepige Alma har født 10 velskabte bebser her til aften :mrgreen:
Hun har klaret det hele til UG og mor har fået lov at kigge i reden.
Jeg ville dog ønske hun havde spyttet min. 11-12 unger ud så det havde passet med reservationslisten men jeg ska ik brokke mig når hun har klaret det så flot!
Jeg er bare glad!!
Sofie

Ymmi

Indlæg af Ymmi » 30. jul 2009 22:11

LUX - part 2 skrev:Min rottepige Alma har født 10 velskabte bebser her til aften :mrgreen:
Jeg ville dog ønske hun havde spyttet min. 11-12 unger ud så det havde passet med reservationslisten men jeg ska ik brokke mig når hun har klaret det så flot!
Jeg er bare glad!!
Tillykke med kuldet!  :D

LUX

Indlæg af LUX » 30. jul 2009 22:39

Ymmi skrev:
LUX - part 2 skrev:Min rottepige Alma har født 10 velskabte bebser her til aften :mrgreen:
Jeg er bare glad!!
Tillykke med kuldet!  :D
Tusind tak :mrgreen:
Sofie

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 31. jul 2009 11:32

Jeg er bare glad!!
Ihh.. Til lykke med de små!  :flower:  Bliver der mon en lille en til mig?  :oops:

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 31. jul 2009 11:35

darkangel87 skrev:NL: er blevet optaget på multimediedesigner uddannelsen :D
Stort til lykke med det Heidi.  :klap:

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 31. jul 2009 11:40

burrus skrev:NL: jeg har faktisk fundet flere fuldtidsjobs som lyder spændende!  :shock:  :D  

Øv Pia, hvor alting dog bare driller dig! Håber da, det løser sig hen ad vejen.   :kram:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 1. aug 2009 22:19

NL: Har passet AnetteFrosts hamstere i dag og fik Silver Babz (bliver kaldt Lucky nu) :D  :D  :D
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Meddie

Indlæg af Meddie » 1. aug 2009 22:29

NL: Har bare haft en super dag/aften med min veninde.. Vi fik gået over 5 km, hvor vi bare snakkede om ALT. Det er rart nogle gange ;)
~ Mvh. Mette og Clean

burrus

Indlæg af burrus » 3. aug 2009 08:35

NL: Det hjælper at brokke sig!  :lol:  

jeg har aldrig glædet mig så meget til at starte i skole som nu - og jeg skal starte om 3 uger  8-)  glæder mig faktisk helt ekstremt meget  :shock:  :lol:  :oops:  

det er drømmestudiet og om 3½ år skulle jeg gerne være færdig og tage billeder af folk indefra som professionel   8-)  :lol:
Pia B

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 3. aug 2009 08:54

burrus skrev:NL: Det hjælper at brokke sig!  :lol:  

jeg har aldrig glædet mig så meget til at starte i skole som nu - og jeg skal starte om 3 uger  8-)  glæder mig faktisk helt ekstremt meget  :shock:  :lol:  :oops:  

det er drømmestudiet og om 3½ år skulle jeg gerne være færdig og tage billeder af folk indefra som professionel   8-)  :lol:
tillykke
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Besvar