Er buret fint

Beskrivelse mangler
laura12

Indlæg af laura12 » 2. aug 2009 14:50

darkangel87 skrev:vil også sige mini duna det du har fundet synes jeg er for småt selv til en dværg, for de har brug for lige så meget plads som en guldhamster fordi de er mere livlige
Ok må se om jeg kan finde et der er større  :D

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 2. aug 2009 14:51

darkangel87 skrev:vil også sige mini duna det du har fundet synes jeg er for småt selv til en dværg, for de har brug for lige så meget plads som en guldhamster fordi de er mere livlige
Hvis en guld- og en dværg hamster skal bruge samme plads, kan mini duna da også bruges til guld hammier :scratch: Bare man sætter et større hjul ind selvfølgelig
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 2. aug 2009 15:01

Jeg vil nu mene at et Mini duna er et meget fint bur til en enkelt guldhamster eller til et par dværge. :D
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 2. aug 2009 15:03

Helt enig  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 2. aug 2009 15:04

BittéHamstereN skrev:
Hvis en guld- og en dværg hamster skal bruge samme plads, kan mini duna da også bruges til guld hammier :scratch: Bare man sætter et større hjul ind selvfølgelig
det kan det også bare hjulet er stort nok
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 2. aug 2009 15:16

Godt godt, skulle lige være med igen.. :wink:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

laura12

Indlæg af laura12 » 2. aug 2009 15:18

altså jeg skal bare bruge buret til en enkel dværg hamster  :D

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 2. aug 2009 16:53

enig med duna buret!! rigtig godt bur fordi:
fylder ikke så forfærdelig meget, man har mulighed for varieret indretning som charlotte siger (majlund hvis charlotte altså er dit navn :wink:) og hjulet har en god størelse for dværge!<3
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Låst