Hvad er dit seneste indkøb?
-
4 miniduna bure (fandt dem u. tilbehør til 165, m. tilbehør 187 tror jeg det var, købte uden)
1 tremmebur til divaen Yvonne, 185
5 tissebakker (badehuse) 35
3 vandflasker 13
2 transportbokse, bittesmå, alle mine er marsvine eller kuldstørrelse. 35
:oops: :oops:
sp penge... Og meget billigt...
Har et par stykker løbende i kasser og kan altså ikke lide det, især fordi min killing hopper op i kasserne og vil lege...
Fandt så også skotøjsæskebure fra crittertrail, hvor man tilsyneladende kan have en hel hamsterfamilie løbende
Dem købte jeg så ingen af, underligt nok, de var ellers lilla
(anden forretning, købte intet der!).
1 tremmebur til divaen Yvonne, 185
5 tissebakker (badehuse) 35
3 vandflasker 13
2 transportbokse, bittesmå, alle mine er marsvine eller kuldstørrelse. 35
:oops: :oops:
sp penge... Og meget billigt...
Har et par stykker løbende i kasser og kan altså ikke lide det, især fordi min killing hopper op i kasserne og vil lege...
Fandt så også skotøjsæskebure fra crittertrail, hvor man tilsyneladende kan have en hel hamsterfamilie løbende
Dem købte jeg så ingen af, underligt nok, de var ellers lilla
(anden forretning, købte intet der!).
mvh Desiree
Var lige i Maxizoo igår, og købte for første gang kun det hun egentlig manglede.
Må indrømme at det var første gang jeg begav mig ud for at købe chinchillasand, men hun bruger det allerede livligt - dog både til at vaske sig i, og til at tisse i. -.-
Heldigvis er det nemt at fjerne.
Chinchillasand - 30 kr.
Blandet foder - 8 kr.
Karlie Wonderland løbehjul - 160 kr.
& bidesten - 15 kr.
+ at jeg bestiller en hængekøj hjem idag til Thit fra PetPile d:
Må indrømme at det var første gang jeg begav mig ud for at købe chinchillasand, men hun bruger det allerede livligt - dog både til at vaske sig i, og til at tisse i. -.-
Heldigvis er det nemt at fjerne.
Chinchillasand - 30 kr.
Blandet foder - 8 kr.
Karlie Wonderland løbehjul - 160 kr.
& bidesten - 15 kr.
+ at jeg bestiller en hængekøj hjem idag til Thit fra PetPile d:
- Vedhæftede filer
-
- 15-07-09.JPG (169.92 KiB) Vist 5022 gange
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.
de mangler aldrig en bidesten bidesten er overflødige mineraler når de får et ordentligt foder
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
-
Mit seneste indkøb var;
¤Hamster mad - Guldhamster
¤Hamster mad - Dværghamster
¤Strøelse
¤Legetøj. el. jeg har købt
matrialer og har så selv lavet
det.
¤Hamster mad - Guldhamster
¤Hamster mad - Dværghamster
¤Strøelse
¤Legetøj. el. jeg har købt
matrialer og har så selv lavet
det.
Hilsen Laura
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper
Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3
Albert, Blacki, Daysi, Elvis & Flipper
Himmelbjerget:
CHIP du var bare den dejligste lille fyr. Jeg elskede dig højere en op til solen. Du var bare lyset for mig! Altid i mit hjerte<3
-
Jeg har lige investeret i 8 kg. brugt hamsterudstyr! :oops: :lol: For den nette sum a` 250 kr. + 100 kr. i fragt. Til gengæld bliver Abrikos og Mandarin så de heldige ejere af følgende:
En trævippe, en græshule, et træhjørnehus m. fladt tag, en pindebro, plasticrør, to overdækkede hamstertoiletter, to træstammebroer, lille høhæk, et plasticløbehjul, to trådløbehjul, sådan en udhulet trægren med indgangshuller, En træ-plateau-klatredims i tre etager, firkantet træhus og en stor træ-bark dims. . . . så skulle der blive noget spændende at rokere med. . . og legetøj til den "stationære legeplads" jeg skal have indrettet i et gammelt marsvinebur (hvor jeg selvfølgelig sætter finmasket trådnet på så ingen kan stikke af). Jeg glæder mig viiiildt til det kommer med posten!
PS: Ved godt de løbehjul ikke er gode. . . men vil enten sætte pap i dem og bruge dem i legepladsen - eller forære dem væk
En trævippe, en græshule, et træhjørnehus m. fladt tag, en pindebro, plasticrør, to overdækkede hamstertoiletter, to træstammebroer, lille høhæk, et plasticløbehjul, to trådløbehjul, sådan en udhulet trægren med indgangshuller, En træ-plateau-klatredims i tre etager, firkantet træhus og en stor træ-bark dims. . . . så skulle der blive noget spændende at rokere med. . . og legetøj til den "stationære legeplads" jeg skal have indrettet i et gammelt marsvinebur (hvor jeg selvfølgelig sætter finmasket trådnet på så ingen kan stikke af). Jeg glæder mig viiiildt til det kommer med posten!
PS: Ved godt de løbehjul ikke er gode. . . men vil enten sætte pap i dem og bruge dem i legepladsen - eller forære dem væk