mangler ider til indrening af bur

Beskrivelse mangler
Låst
minimus

mangler ider til indrening af bur

Indlæg af minimus » 24. aug 2009 12:32

hejsa,

Da jeg fåer to guldhammier her den 12-13 sep. vil jeg godt indrette deres bure super godt. Mit største udfordring er mit Gabbe bur, håber i kan hjælpe mig med jeres ideer.

Jeg ved at der skal være et hjul, madskål, vandflaske. resten er jeg åben overfor :D

På forhånd tak for jeres hjælp :wink:

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 24. aug 2009 14:47

sandbad, frugtgrene, grene, ekstra hus, hø hjørne, træ med huller i, rør, lille sten (der er kogt helst :wink:  og til at skrabe klør) :D
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

minimus

Indlæg af minimus » 24. aug 2009 14:58

kathrine8D skrev:sandbad, frugtgrene, grene, ekstra hus, hø hjørne, træ med huller i, rør, lille sten (der er kogt helst :wink:  og til at skrabe klør) :D
Det med sten var en super ide :)  har læst mange gange det med hø, men hvad mener i med blødt hø :scratch:

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 24. aug 2009 15:00

minimus skrev:
kathrine8D skrev:sandbad, frugtgrene, grene, ekstra hus, hø hjørne, træ med huller i, rør, lille sten (der er kogt helst :wink:  og til at skrabe klør) :D
Det med sten var en super ide :)  har læst mange gange det med hø, men hvad mener i med blødt hø :scratch:
tak!<3 det skal vist være blødt hø fordi det hårde kunne skære i kindposerne! :wink:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 24. aug 2009 15:02

blødt hø er hø der ikke er så hårdt som hvis du f.eks tager det direkte fra marken eller får det fra en landmand, det er nemlig tit meget stift og kan prikke hul på kindposerne.
jeg bruger også sten i mine bure til at hjælpe med at holde kløerne nede.
ellers pruger jeg rør fra toiletpapir eller køkkenrulle, æggebakker, mælke kartoner og jordbærbakker til at lave skjule steder til dem
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

minimus

Indlæg af minimus » 24. aug 2009 20:00

darkangel87 skrev:blødt hø er hø der ikke er så hårdt som hvis du f.eks tager det direkte fra marken eller får det fra en landmand, det er nemlig tit meget stift og kan prikke hul på kindposerne.
ellers pruger jeg rør fra toiletpapir eller køkkenrulle, æggebakker, mælke kartoner og jordbærbakker til at lave skjule steder til dem
det er fint så har jeg fået forklaret det med blødt hø :wink:  det med rør fra køkken ruller bruger jeg til roborene :wink:  så det vil jeg også til guldhammierne.

Tak for din hjælp

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 25. aug 2009 15:40

minimus skrev:
darkangel87 skrev:blødt hø er hø der ikke er så hårdt som hvis du f.eks tager det direkte fra marken eller får det fra en landmand, det er nemlig tit meget stift og kan prikke hul på kindposerne.
det er fint så har jeg fået forklaret det med blødt hø :wink:  det med rør fra køkken ruller bruger jeg til roborene :wink:  så det vil jeg også til guldhammierne.

Tak for din hjælp
det med toilet ruller er nemlig en god ide min elsker i hverfald det!! :D du kunne rive dem lidt op vis dine hamser er for store til at komme i gennem. og min har stor glæde ved at de er revet op for hun kan kravle ud og ind næsten  alle vegne og der bliver rigtig gnavet!! :wink:  :lol:

Låst