det er sku for groft
-
jeps og så har hun ikke en skid forstand på forums eller databaser ret til grinBenjamin skrev:Gud og Cillekat er ovenikøbet ADMIN på det forum.

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
hehe det så jeg også godt - tænkte også at det passede rigtig godt - selv min fyr var ganske enigkwo skrev:Nu har Cillekat jo oprettet sit emne under kategorien Hønsegård, og det må siges at være så utroligt passende, både for hendes emne og for hendes forum.:D :D

Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
-
Der er faktisk en der modsiger sig der inde, men hun bliver bare mobbet med punktum, koma osv fejl, de er fandme til grin (undskyld sproget) :lol:
Men er vi meget bedre når vi sidder og snakker ondt om dem nu
:oops: :?
Men er vi meget bedre når vi sidder og snakker ondt om dem nu

Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Det der pisser mig allermest af, er at den pige, som faktisk prøver at "forsvare" os, bare for at vide at hun bør sætte kommaer, punktummer og en del store bogstaver!
Det er jo forfanden ikke et forum om dansk grammatik! Og de kan jo sagtens læse hvad pigebarnet skriver!
Bitté, synes det er en lidt anden måde vi snakker om dem på lige nu.
Vi opretter jo ikke tråde om deres hjemmeside og direkte sviner dem til d: kaldes dette her i mere.... forsvar? xD alle og enhver ville blive sure over en tilsvinelse, som er helt komplet misforstået.
- er der nogen der ved hvem det kunne være, som har oprettet artiklen?
Vil nemlig gerne se det indlæg hun snakker så meget om.
Det er jo forfanden ikke et forum om dansk grammatik! Og de kan jo sagtens læse hvad pigebarnet skriver!
Bitté, synes det er en lidt anden måde vi snakker om dem på lige nu.
Vi opretter jo ikke tråde om deres hjemmeside og direkte sviner dem til d: kaldes dette her i mere.... forsvar? xD alle og enhver ville blive sure over en tilsvinelse, som er helt komplet misforstået.
- er der nogen der ved hvem det kunne være, som har oprettet artiklen?
Vil nemlig gerne se det indlæg hun snakker så meget om.
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.
Efter min mening var det meste i tråden til at grine af, det fremgår jo tydeligt at samtlige 'forfattere' i den tråd ingen forstand har på hamster.
- Dog sætter det mit pis i kog, at den eneste pige, som faktisk tør mande sig op, forsvare det hun tror på og holder af, bliver af, formodeligt, voksne mennesker svinet til, skamskudt! Har de ikke taget op til overvejelse at nogle mennesker er ordblinde? Eller måske bare er besværet i at skrive? At vi ikke alle kunne gå hen og få 12 i dansk skrivning.
- Synes det er grotesk at man skal finde sig i sådan nogen, og at admin tillader det!
Men ved i hvad jeg kom til at tænke på?
- Hvor er jeg lykkelig over jeg ingen af de fire's børn er; Hallie, LadyLone, Laila eller CaraMia. For hvor må de føle sig ynkelige når de kan tage den frihed at kritisere, rotte sig samme, og hakke på en stakkels person! Der står i deres regler;
Det er vigtigt at du overvejer hvordan du udtrykker dig, så du ikke krænker, sårer eller nedgør andre medlemmer.
Ekvinde værner om den gode tone og behagelige stemning, også under en debat!
- Jeg ville føle mig nedværdiget, og såret. Trådt på, og fuldstændig uduelig hvis jeg fik en sådan gang smæk af voksne mennesker! Mage til skandaløs opførsel!
- Mere havde jeg dog forventet! Af voksne kvinder med børn, at de ved hvordan de skal tale overfor andre. Nu
- Dog sætter det mit pis i kog, at den eneste pige, som faktisk tør mande sig op, forsvare det hun tror på og holder af, bliver af, formodeligt, voksne mennesker svinet til, skamskudt! Har de ikke taget op til overvejelse at nogle mennesker er ordblinde? Eller måske bare er besværet i at skrive? At vi ikke alle kunne gå hen og få 12 i dansk skrivning.
- Synes det er grotesk at man skal finde sig i sådan nogen, og at admin tillader det!
Men ved i hvad jeg kom til at tænke på?
- Hvor er jeg lykkelig over jeg ingen af de fire's børn er; Hallie, LadyLone, Laila eller CaraMia. For hvor må de føle sig ynkelige når de kan tage den frihed at kritisere, rotte sig samme, og hakke på en stakkels person! Der står i deres regler;
Det er vigtigt at du overvejer hvordan du udtrykker dig, så du ikke krænker, sårer eller nedgør andre medlemmer.
Ekvinde værner om den gode tone og behagelige stemning, også under en debat!
- Jeg ville føle mig nedværdiget, og såret. Trådt på, og fuldstændig uduelig hvis jeg fik en sådan gang smæk af voksne mennesker! Mage til skandaløs opførsel!
- Mere havde jeg dog forventet! Af voksne kvinder med børn, at de ved hvordan de skal tale overfor andre. Nu
Hilsen
Loan Vejby
Loan Vejby
Ja det er for galt, det er helt sikkert.
Nu har de lukket tråden, så det kunne være at vi her også skal lukke for flere kommentarer, det er ikke værd at bruge mere tid på.
Nu har de lukket tråden, så det kunne være at vi her også skal lukke for flere kommentarer, det er ikke værd at bruge mere tid på.
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

God ide.sabkoch skrev:Ja det er for galt, det er helt sikkert.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil