Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
kwo
FrkHoumann skrev:
kwo - Så må ham jeg snakker om sQ være en kvinde

Det kunne jo også tænkes at du sender så blandede signaler, at han ikke ved hvad han skal tro. Eller gør som kvinder også er gode til (

), nemlig tror at han kan læse dine tanker og ved hvad du synes, så du ikke behøver at sende nogle signaler.

Kenneth Worm
-
AnetteFrost
NH BIG BIG TIME:
Hvad er det lige der giver Spar Nord ret til at total administere folks kontier, bare fordi man har en kassekredit og et lån i banken og med en fast indtægt på mer end 10k hver måned - må indrømme at jeg på ingen måden kan anbefale den finial til nogen OVERHOVEDET

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
seriøst, du kan komme med en indkæbsseddel så kan du få måske få det du skal bruge og nåh ja så skal du iøvrigt huske at levere bonnen retur så vi kan se hvad du realt brugte pengene på

:twisted: :twisted: :twisted:
-
FrkHoumann
kwo skrev:FrkHoumann skrev:

Det kunne jo også tænkes at du sender så blandede signaler, at han ikke ved hvad han skal tro. Eller gør som kvinder også er gode til (

), nemlig tror at han kan læse dine tanker og ved hvad du synes, så du ikke behøver at sende nogle signaler.

Okaay
Er taget til efterretning

-
Desiree
kwo skrev:FrkHoumann skrev:

Nej hvor underligt, min eks passer præcist på din beskrivelse af kvinder :lol:
NH: Siris far (eksen) har været i byen i snart en uge, og har ikke kontaktet sin datter (hun ved ikke han er hjemme og skal heller ikke vide det) Hun laver så nye gaver til ham nærmest hver dag som han kan få når han kommer hjem :( I de tre en halv måned han har været væk har han ikke ringet til sin datter.
NH2: Jeg er på vej til at ryge i fogedretten fordi eksen (igen) ikke har betalt af på vores fælles gæld i 3 mdr. Han har heller ikke betalt børnepenge, men dem får jeg så fra kommunen.
Håber ikke jeg møder ham på gaden, så tror jeg jeg smadrer ham, klaptorsk (ingen miksede signaler her :lol: ).
mvh Desiree
-
Spot
NH: stadig syg! Og der var ellers fredagscafe og fest i dag

-
AnetteFrost
darkangel87 skrev:NH: ikke at have nogen at snakke med når jeg har brug for det
Du er altid velkommen til at ringe

-
burrus
NH: BIG TIME! :x køleskab + fryser satte ud i nat... nu kan jeg smide ALT ud fra køleskabet :( og håbe på at Sofie har plads til bare lige lidt af det jeg har i fryseren :(
TYPISK lige op til weekenden og udlejeren vil først "kigge på det" PÅ MANDAG! :shock: :x
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
contraria
NH: mig selv BIG time.
hvorfor kan jeg aldrig lave de rigtige aftaler?

:evil: :evil: :evil:

de venligste hilsner amanda
-
Spot
NH: Coda løb ud på vejen idag

Men heldigvis var der en bil der stoppede og en mand der skreg af hende så hun flygtede tilbage til os! Håber det har lært hende lidt...
-
FrkHoumann
Spot skrev:NH: Coda løb ud på vejen idag

Men heldigvis var der en bil der stoppede og en mand der skreg af hende så hun flygtede tilbage til os! Håber det har lært hende lidt...
Gik hun uden snor?

-
darkangel87
FrkHoumann skrev:Spot skrev:NH: Coda løb ud på vejen idag

Gik hun uden snor?

tmon ikke det var haven den var rendt ud af ud på vejen
-
FrkHoumann
Ah okaay

Det var heller ikke et surt opstød, men tænkte bare at hvis hunden render ud på vejen så skal den da i hvert fald ikke gå uden snor

Men at den render ud kan jo ske. Godt der ikk skete noget med den forresten

-
burrus
NH: der er lang tid til uge 42 :(

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
Meddie
Spot skrev:NH: Coda løb ud på vejen idag

Ejj.. Det er bare SÅ ubehageligt når sådan noget sker

Godt at der ikke skete noget! Pyha.. Hun har sikkert lært lidt af situationen.. Tossede kræ.. hih..

~ Mvh. Mette og Clean