Alle de sjove små forumlege og tematråde vil være i dette forum, og du er velkommen til at oprette nye.
-
ZenZen
NoiaBell skrev:Zanndra, hvorfor har dine forældre problemer med John?
Fordi jeg er (snart) 23 år og John er 58. De har ikke villet acceptere ham som svigersøn - selvom vi er gift.
Og tak allesammen. Jeg er noget så nervøs, men jeg TØR simpelthen ikk håbe på noget, fordi det så ofte har slået fejl bare pr sms. Hvordan vil det så ikk gå, når vi mødes og de ser at jeg stadig har min egen mening.
Er stort set ikk i tvivl om at det vil slå fejl. Men som manden siger, så må de få lidt mere betænkningstid....
Men tak for jeres tanker - det hjælper virkelig!
-
ZenZen
NH: Har lige fået et digitalt møgfald af min tvilling. Hun synes at jeg er jordens største idiot fordi det gik galt igår - hvilket
naturligvis er
min skyld (hvis ellers?).
NL: Kan se at hun har snakket godt og grundigt med min mor, og at de er irriterede over at jeg ikk reagerer på deres lort; hvilket er en ny strategi fra min side. De svarer alligevel ikk på det jeg skriver - De kommer bare med et nyt angreb, så det er spild af min tid...........
DE gik fra bordet igår, så må
DE selv komme tilbage
-
darkangel87
ZannDra skrev:NH: Har lige fået et digitalt møgfald af min tvilling. Hun synes at jeg er jordens største idiot fordi det gik galt igår - hvilket
naturligvis er
NL: Kan se at hun har snakket godt og grundigt med min mor, og at de er irriterede over at jeg ikk reagerer på deres lort; hvilket er en ny strategi fra min side. De svarer alligevel ikk på det jeg skriver - De kommer bare med et nyt angreb, så det er spild af min tid...........
DE selv komme tilbage
er helt enig med dig det er ikke din fejl
-
ZenZen
darkangel87 skrev:ZannDra skrev:NH: Har lige fået et digitalt møgfald af min tvilling. Hun synes at jeg er jordens største idiot fordi det gik galt igår - hvilket
naturligvis er
DE selv komme tilbage
er helt enig med dig det er ikke din fejl
Ville ønske at andre ku se det også.....
De bagskriver mig inde på facebook.... Dét skal nok hjælpe
-
BittéHamstereN
NL: Dyrelægen har givet mig en meget gladere hund! Rasmus har fået noget smerte stillinde imod smerter på det ene ben, så nu gemmer han sig ikke mere under sofaen for at undgå gå tureren.
NH: Jeg er syg
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side:
www.bittesworld.skysite.dk
-
kathrine8D
NH: vores ene kanarie fugl er død
(R.I.P sov sødt smukke<3)
NL: så fik vi to nye der går sammen med overlevene lotte
(vi havde to
)
Kærlige hamster hilsner Kathrine.
-
darkangel87
NH: har lige opdaget at de to piger jeg mente var blå er for mørke til at være blå så istedet må de være sorte, træls når den ene er reserveret som værende blå og stamtavle ansøgningerne er sendt så må jeg jo nok hellere få dem rettet.
plus de tre piger virker meget skræmte efter deres udflugt i onsdags, men håber de efterhånden kommer sig over det.
NL: på plus siden har jeg fået lavet nogle sorte der ikke er halvt agoutifarvet som de plejer at være i mine kuld, de to her er bare for lyse
-
burrus
darkangel87 skrev:
plus de tre piger virker meget skræmte efter deres udflugt i onsdags, men håber de efterhånden kommer sig over det
shirley får sig en stor stærk mand til at passe på sig - så ska det nok gå :D 8-)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
darkangel87
burrus skrev:darkangel87 skrev:
plus de tre piger virker meget skræmte efter deres udflugt i onsdags, men håber de efterhånden kommer sig over det
shirley får sig en stor stærk mand til at passe på sig - så ska det nok gå :D 8-)
det er godt for hun er en smule skræmt
-
BittéHamstereN
NL: Fik købt hyller/reoler til mit værelse igår, så hamsterne står lidt pænere
NH: Knuste et hamster bur
Det skulle stå et sted mens reolerne blev sat op, men det gled ned og gik i 3 stykker (en bund og to toppe) heldigvis stak den lille dværg ikke af (som ikke tam) og hun har det godt i et liiidt mindre bur nu
NH: da reolerne skulle tages ud af bilen, var det ene faldet ned, så da jeg åbende bagage rummet faldt det ned på mit højre ben, så har haft ondt i benet hele dagen og kan ikke "bare" halte på det, da jeg har ondt i det venstre knæ når det bliver over anstrengt...
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side:
-
BittéHamstereN
NH: når jeg løber får meget gør det ondt i mit venstre ben
^^^^^^^^^^^^^^
NL: motions dag i morgen og jeg vil løbe de 10 km!!
Ny side:
-
Ringling
NL: Er flyttet!! :D :D :yeah:
NH: ROD over ALT!!!! :shock:
Hilsen Lotte
-
FrkHoumann
Det er en mystisk følelse at kæmpe imod det, som ham man er vild med, arbejder med
-
FrkHoumann
NH: Ska ud og se ishockey i aften!
NL: Det er sammen med HAM!
-
Bella
NH: en af guldungerne faldt ned på ryggen
Den kunne ikke gå ordenligt bagefter- så var nødt til at aflive den
Hamsterlige hilsner fra Bella og guldhamsterne Gurli, Georg, Gloria samt alle ungerne