tunnel vippe - ved I hvor eller hvem?

Beskrivelse mangler
Låst
burrus

tunnel vippe - ved I hvor eller hvem?

Indlæg af burrus » 17. okt 2009 10:30

Billede

nogle der ved HVOR de kan købes i DK (gerne online også -men dansk side!)
eller HVEM producenten er?  

jeg vil nemlig SUPER gerne have fingre i mindst en, men de er åbenbart ikke super lette at finde herhjemme  :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 17. okt 2009 11:56

Jeg ved hvor du kan købe noget der ligner sådan en, med et rør som vippe. Du kender måske foderland i Aalborg? (sælger mest hunde/katte mad) De sælger noget der ligner og min ene guldhamster vil gerne gå igennem røret, så det er vel stort nok :wink:

Billede

Deres hjemmeside: http://www.foderland.dk/forside/

PS. de sælger vist kun mad online :oops:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

liv

Indlæg af liv » 18. okt 2009 17:56

jeg har den vippe i gul og lilla.. men den er altså købt i london  :oops: men prøv nogen engelske hjemmeside :wink:

burrus

Indlæg af burrus » 18. okt 2009 17:58

liv skrev:jeg har den vippe i gul og lilla.. men den er altså købt i london  :oops: men prøv nogen engelske hjemmeside :wink:
jeg ville jo netop gerne undgå de udenlandske netshops...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 18. okt 2009 18:07

burrus skrev:
liv skrev:jeg har den vippe i gul og lilla.. men den er altså købt i london  :oops: men prøv nogen engelske hjemmeside :wink:
jeg ville jo netop gerne undgå de udenlandske netshops...
så ikke :oops:  :oops: sorry

PiaLyng

Indlæg af PiaLyng » 26. nov 2009 18:26

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 9. dec 2009 13:02

Hvorfor vil du ikke købe udenlandsk? Har du haft dårlige oplevelser? :roll:

burrus

Indlæg af burrus » 9. dec 2009 13:07

Mahonia skrev:Hvorfor vil du ikke købe udenlandsk? Har du haft dårlige oplevelser? :roll:
nej mest fordi min bank er lidt underlig...
nogle udenlandske transaktioner tager banken tårnhøje gebyrer for...
og jeg kan aldrig se det før jeg har betalt  :?
Pia B

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 9. dec 2009 13:11

Det var da irriterende!! Det har da ellers ikke været et problem før, har det? Kan du ikke tale med dem om det eller skifte bank? (Ved godt, man ikke bare lige skifter, men...) Det kan da ikke være rigtigt, at de skal "bestemme", hvor du skal handle eller gøre onlinehandel besværlig for kunderne.  :?

burrus

Indlæg af burrus » 9. dec 2009 13:13

Tja jeg har heldigvis været heldig med f.eks. zooplus...
men det afhænger 100% af den udenlandske sælgers "betalingssystem" og hvilke aftaler min bank har med det betalingssystem...  :?  
og hvis det koster banken penge at overføre mine penge til dem, så giver de jo bare regningen videre - naturligvis...
Pia B

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 9. dec 2009 13:23

Hmmm... Ja selvfølgelig gør de det. Ih, hvor er det noget bøvlet noget!
Jeg skal nok sige til, hvis jeg finder den på en dansk side, men er nu ikke stødt på den endnu.  :wink:

Låst