NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
malthesmor

Indlæg af malthesmor » 20. okt 2009 21:12

burrus skrev:NH: det er svært at finde ufaglært fuldtidsarbejde i Aalborg
Det er det over hele landet  :(

burrus

Indlæg af burrus » 20. okt 2009 21:53

NH: banken kan ikke finde ud af hvor mine penge er blevet af - ud over at det er en privat kunde ved jyske bank :?  ihhh  :?  
i morgen skal jeg have ringet til it-afdelingen og vente på at banken ringer ang. om det skal politi anmeldes eller hva pokker der skal ske for at jeg kan få mine 1000 kr igen...
1000 kr er altså mange penge at miste når man er på SU  :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 21. okt 2009 12:01

NH: de mange lektier  :?
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Maria.

Indlæg af Maria. » 21. okt 2009 16:08

NH: Ventetiderne på de danske hjerteafdelinger.. Nu måtte jeg blive hjemme igen igen, bare fordi de ikke kan finde ud af hvad der er galt med det hjerte! Jeg tror pokker det tager lang tid, når de ligger aftalerne med 5 måneders mellemrum!  :evil:

Thitte

Indlæg af Thitte » 21. okt 2009 19:17

AnetteFrost skrev:
Thitte skrev:NH: Skal skrive om selvmord i skolen - fed timing  :(
:kram:  

Må jeg spørge hvorfor?
Min farfar begik selvmord her for et halvt år siden.. /:
er lige begyndt til psykologhjælp, så det fylder ret meget i mit hovede for tiden at han gjorde det, og der skal intet til før jeg kommer til at tænke på det.
Så det var lidt hårdt at få sådan en opgave.
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 21. okt 2009 21:28

Maria. skrev:NH: Ventetiderne på de danske hjerteafdelinger.. Nu måtte jeg blive hjemme igen igen, bare fordi de ikke kan finde ud af hvad der er galt med det hjerte! Jeg tror pokker det tager lang tid, når de ligger aftalerne med 5 måneders mellemrum!  :evil:
Ja det må man nok sige.. Efter de opdagede en løs hjerte klap i min fars hjerte, gik der et helt år før det blivet ordnet.. (bare godt der ikke gik 5 måneder efter der skete en akut fejl.. :wink: )

Håber virkelig snart du for en dianose :kram:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 21. okt 2009 21:31

BittéHamstereN skrev:
Maria. skrev:NH: Ventetiderne på de danske hjerteafdelinger.. Nu måtte jeg blive hjemme igen igen, bare fordi de ikke kan finde ud af hvad der er galt med det hjerte! Jeg tror pokker det tager lang tid, når de ligger aftalerne med 5 måneders mellemrum!  :evil:
Ja det må man nok sige.. Efter de opdagede en løs hjerte klap i min fars hjerte, gik der et helt år før det blivet ordnet.. (bare godt der ikke gik 5 måneder efter der skete en akut fejl.. :wink: )

generelt synes jeg det danske læge system er for langsomt
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Maria.

Indlæg af Maria. » 22. okt 2009 09:10

BittéHamstereN skrev:

Ja det er vildt med de ventetider.. :shock: Ligemeget hvad det er man skal have lavet..
Tak (:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 22. okt 2009 09:16

NH: Aabenraa sygehus. skulle have været opereret idag men det vil de ikke fordi jeg har et sår på benet og det kunne de ikke inde ud af for 2 uger siden, de vidste udemærket jeg havde et halv stort sår, men nej man skal åbenbart spilde min tid, nu kan jeg vente en måned på en nye indkaldelse og håbe såret er helet til den tid
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 22. okt 2009 09:29

darkangel87 skrev:NH: Aabenraa sygehus. skulle have været opereret idag men det vil de ikke fordi jeg har et sår på benet og det kunne de ikke inde ud af for 2 uger siden, de vidste udemærket jeg havde et halv stort sår, men nej man skal åbenbart spilde min tid, nu kan jeg vente en måned på en nye indkaldelse og håbe såret er helet til den tid
tror de har håbet på at såret var helet op i dag :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 22. okt 2009 10:12

burrus skrev:
darkangel87 skrev:NH: Aabenraa sygehus. skulle have været opereret idag men det vil de ikke fordi jeg har et sår på benet og det kunne de ikke inde ud af for 2 uger siden, de vidste udemærket jeg havde et halv stort sår, men nej man skal åbenbart spilde min tid, nu kan jeg vente en måned på en nye indkaldelse og håbe såret er helet til den tid
tror de har håbet på at såret var helet op i dag :wink:
de fik at vide den dag det havde været der over 1 måned så ved ikke hvad de har håbet
Billede

Maria.

Indlæg af Maria. » 22. okt 2009 11:09

Synes godt nok, at det efterhånden ikke er ofte, man hører godt om det system.. -.-  
Jeg vil krydse fingre for at det er ovre til den tid. (:

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 1. nov 2009 10:29

NH:
Ihh det var sq lidt trist med følgende udtalelse igår aftes:
"Hvis jeg nu skal sove herinde en eller anden dag, så kan det godt være jeg bare står op og går på arbejde. For nu kommer vi ind i en periode hvor vi skal til at pelse mink, og så skal vi møde tidligere."

:puke2:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 2. nov 2009 16:58

NH: Har der bare så dårligt:(. Så måtte blive hjemme.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Spot

Indlæg af Spot » 4. nov 2009 09:35

NH: Dårligt vejr og stadig hjernerystelse
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Besvar