NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
malthesmor

Indlæg af malthesmor » 11. nov 2009 14:30

AnetteFrost skrev:NH: Var spændt på hvordan min økonomieksamen ville komme til at gå og var temmelig possitiv da jeg læste opgaven og tænkte jo den et bestået - Men NÆ NEJ når man så går i dybden med den, viser det sig at man mangler oceaner  af oplysninger for at man kan udregne opgaverne som man er vant til og det gøre at man ender med at gå fulstændig kold og så kommer man bare ikke videre med nogen af opgaverne og slet ikke dem man lige har haft teori omkring mandag og tirsdag :evil:

Godt det kun var en prøve eksamen
:( surt

burrus

Indlæg af burrus » 11. nov 2009 14:34

NH: jeg hader at være kaste-op-syg :(  især når man skulle have noget spændende radiografisk billededannelse med nogle seje forelæsninger om strålers passage gennem objekt....
ENDELIG skal vi have noget spændende og så ligger jeg mig syg  :(  NEDERN!  :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 11. nov 2009 15:41

burrus skrev:NH: jeg hader at være kaste-op-syg :(  især når man skulle have noget spændende radiografisk billededannelse med nogle seje forelæsninger om strålers passage gennem objekt....
ENDELIG skal vi have noget spændende og så ligger jeg mig syg  :(  NEDERN!  :(
stakkels dig
stråling er bare et af de mest spændende ting synes jeg skrev stor skriftlig opgave om røntgenstråling og om hvordan de forskellige scannere på sygehusene virkede i fysik i gymnasiet (var stor fysiknørd elskede alle eksperimenterne)
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 12. nov 2009 09:42

NH: Har fået stjålet et par møgdyre helt nye jeans fra vaskekælderen  :(  
Har gået og lavet lidt småarbejde længe for mig mor, for at hun ville betale for at par nye jeans - et par mega lækre, men også mega dyre Kön&Mön (900 kr er meget når man er på SU!)
Jeg var tosset glade for dem, og jeg havde lade dem hænge på mit vasketøjs-stativ, da jeg sku have dem på på lørdag til personalefesten....
:?  great....
Nu er det de væk :(  
typisk...

hader når folk ikke kender forskel på "dit og mit"  :evil:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 12. nov 2009 10:35

NH: Ja jeg er jo så røget på krykker bare pga at jeg havde et lille så der var gået lidt betændelse i igår morges og da jeg nåede til aften var det hævede område på stærrelse med 2 5'ere og så her til morgen var det endnu større og kunne slet ikke gå eller støtte på foden uden at jeg ønskede mit ben al pommeren til :? så nu er jeg røget på en 800mg pencilinkur og det er så kun 3 gang i løbet af 2 måneder jeg ryger på pencilin og hver gang er pencilinen kun blevet stærkere :? nu gider jeg altså ikke mere så det har bare af at virke sådan jeg kan gå nogellunde i weekenden :?
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 12. nov 2009 13:13

burrus skrev:NH: Har fået stjålet et par møgdyre helt nye jeans fra vaskekælderen  :(  
Har gået og lavet lidt småarbejde længe for mig mor, for at hun ville betale for at par nye jeans - et par mega lækre, men også mega dyre Kön&Mön (900 kr er meget når man er på SU!)
Jeg var tosset glade for dem, og jeg havde lade dem hænge på mit vasketøjs-stativ, da jeg sku have dem på på lørdag til personalefesten....
:?  great....
Nu er det de væk :(  
typisk...

hader når folk ikke kender forskel på "dit og mit"  :evil:
Ej hvor er det bare nederen!
:kram:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Laerkesen

Indlæg af Laerkesen » 12. nov 2009 14:15

Vi får ik karakter i vores klasse endnu men vi har haft en matematik prøve i skolen og jeg fik 2½ ud af 14 point!  :(  De fleste fik omkring 9 til 13 point...
Så nu får jeg ekstra lekier plus at når min mor får det af vide vil hun garanteret begynde hele tiden at spørge mig om "matematik ting"
Århh man. hvorfor kan jeg ikke bare være lige så klog som de andre?!
 :?

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 12. nov 2009 14:39

Laerkesen skrev:Vi får ik karakter i vores klasse endnu men vi har haft en matematik prøve i skolen og jeg fik 2½ ud af 14 point!  :(  De fleste fik omkring 9 til 13 point...
Så nu får jeg ekstra lekier plus at når min mor får det af vide vil hun garanteret begynde hele tiden at spørge mig om "matematik ting"
Jeg er altså også rigtig dårlig til matematik :kram:  :wink:.

Thitte

Indlæg af Thitte » 12. nov 2009 18:35

Laerkesen skrev:Vi får ik karakter i vores klasse endnu men vi har haft en matematik prøve i skolen og jeg fik 2½ ud af 14 point!  :(  De fleste fik omkring 9 til 13 point...
Kender det aaaalt for godt!
jeg fik også 02 i tysk, mens alle de andre fik megetmeget højere.
- men vi kan jo ikke være gode til det hele! Du er sikkert supergod til et andet fag i skolen. og hvis det piner dig meget, at du har problemer med matematikken, så giv den en skalde! Sidste år var jeg også helt nede over min matematikkarakter og det gjorde bare at jeg i hvert fald ikke gad gøre mere ved det på det tidspunkt, men nu har jeg indset at jeg er nødt til det for at kunne få den uddannelse jeg virkelig ønsker mig, og når man virkelig gider det, kan matematik altså være helt okay :D.
og husk at sig til din lære hvis du ikke forstår det! Hellere en gang for meget, end en gang for lidt.
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Laerkesen

Indlæg af Laerkesen » 13. nov 2009 07:41

Thitte skrev:
- men vi kan jo ikke være gode til det hele! Du er sikkert supergod til et andet fag i skolen. og hvis det piner dig meget, at du har problemer med matematikken, så giv den en skalde! Sidste år var jeg også helt nede over min matematikkarakter og det gjorde bare at jeg i hvert fald ikke gad gøre mere ved det på det tidspunkt, men nu har jeg indset at jeg er nødt til det for at kunne få den uddannelse jeg virkelig ønsker mig, og når man virkelig gider det, kan matematik altså være helt okay :D.
og husk at sig til din lære hvis du ikke forstår det! Hellere en gang for meget, end en gang for lidt.
Wow :p Det er lige sådan som du siger jeg har det lige nu! (jeg er rimlig god til at læse :wink: )
Men ja jeg kan vel ik  gøre andet for nu ved min mor det og har tænkt sig at tage en time vær weekend jeg er hos hende og lave matematik med mig   :?
Men det der med at sige man ik forstå det er mega pinligt fordi han spørger altid til sidst om der er nogen der ik forstår det og så er jeg den eneste (hvis jeg rækker hånden op) Der gør det  :?

Laerkesen

Indlæg af Laerkesen » 13. nov 2009 07:42

kathrine8D skrev:
Jeg er altså også rigtig dårlig til matematik :kram:  :wink:.
Oki  :wink:

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 13. nov 2009 13:58

NH: At min veninde fik mig i vanvittige problemer igår!! :shock:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Thitte

Indlæg af Thitte » 13. nov 2009 14:35

Laerkesen skrev:
Thitte skrev:
Wow :p Det er lige sådan som du siger jeg har det lige nu! (jeg er rimlig god til at læse :wink: )
Men ja jeg kan vel ik  gøre andet for nu ved min mor det og har tænkt sig at tage en time vær weekend jeg er hos hende og lave matematik med mig   :?
Men det der med at sige man ik forstå det er mega pinligt fordi han spørger altid til sidst om der er nogen der ik forstår det og så er jeg den eneste (hvis jeg rækker hånden op) Der gør det  :?
Du bliver glad for at hun tog den time med dig i sidste ende ;) tro mig!
Og mht. at række hånden op som den eneste, så kan det altså også være en god ting. Lærene bedømmer jo også efter hvor aktiv man er i timerne, og hvis din lærer kan se at du virkelig gerne vil lære det og faktisk er med, så får man faktisk en okay høj karakter på det punkt.
Og hvis du synes det er pinligt, at skulle sige det på klassen, så bed din lære om at forklare det nede ved dit bord, så har han/hun fokus kun på dig, og så er jeg sikker på at hun/han sagtens kan få dig til at forstå det.
Sådan jeg havde det i hvert fald - når min lærer fortalte mig det, og kun mig det, så kunne jeg hundrede gange nemmere forstå det.
Det er ikke alle, som kan forstå det på samme måde, og måske kan din lærer en anden måde så netop du forstår det.  :D
Go for it, girl.

Laerkesen

Indlæg af Laerkesen » 13. nov 2009 15:16

Thitte skrev:
Laerkesen skrev:
Thitte skrev: Kender det aaaalt for godt!
Du bliver glad for at hun tog den time med dig i sidste ende ;) tro mig!
Og mht. at række hånden op som den eneste, så kan det altså også være en god ting. Lærene bedømmer jo også efter hvor aktiv man er i timerne, og hvis din lærer kan se at du virkelig gerne vil lære det og faktisk er med, så får man faktisk en okay høj karakter på det punkt.
Og hvis du synes det er pinligt, at skulle sige det på klassen, så bed din lære om at forklare det nede ved dit bord, så har han/hun fokus kun på dig, og så er jeg sikker på at hun/han sagtens kan få dig til at forstå det.
Sådan jeg havde det i hvert fald - når min lærer fortalte mig det, og kun mig det, så kunne jeg hundrede gange nemmere forstå det.
Det er ikke alle, som kan forstå det på samme måde, og måske kan din lærer en anden måde så netop du forstår det.  :D
Go for it, girl.
Tak :)

Thitte

Indlæg af Thitte » 13. nov 2009 16:08

Så lidt da :'D

Besvar