NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Spot

Indlæg af Spot » 20. nov 2009 19:58

NH: intet fungerer for tiden!  :cry:
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 20. nov 2009 22:27

Spot skrev:NH: intet fungerer for tiden!  :cry:
hva nu?
:kram:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

ZenZen

Indlæg af ZenZen » 20. nov 2009 23:13

Great! Min niece har 3 års fødselsdag i morgen og John og jeg var i aften ovre for at aflevere gaven til hende.
Tror I ikk at min bror stiller sig i døren og siger at de heller ikk vil modtage gaver fra os? I øvrigt har de intet at sige til os og det var en beslutning han havde taget (yeah right!).

De er åbenbart alle CHOKEREDE over at jeg ikk besøgte min far da han var indlagt på sygehuset med nyresten - men det er f*ndme SVÆRT at gøre når man først får en sms TRE DAGE SENERE hvor han ER udskrevet og helt rask!

Uanset HVAD jeg gør så er det forkert. Havde jeg besøgt ham, så ville de sikkert brokke sig over at jeg trænger mig på og når ikke jeg gør det, så er jeg et dumt svin!

GRRR! :evil:

Spot

Indlæg af Spot » 25. nov 2009 11:29

burrus skrev:
Spot skrev:NH: intet fungerer for tiden!  :cry:
hva nu?
:kram:
er blevet syg efter endelig at være ovenpå efter 4 ugers hjernerystelse
har sindsyg meget fravær i skolen og mangler at lave en masse rapporter mm.
Coda er lidt sær i øjeblikket og jeg kan ikke finde en hest at ride på!! Super dejligt  :evil:
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

LUX

Indlæg af LUX » 25. nov 2009 12:51

NH: Jeg overvejer at sige op - men hvad ska jeg så lave??!
Sofie

burrus

Indlæg af burrus » 25. nov 2009 13:11

LUX - part 2 skrev:NH: Jeg overvejer at sige op - men hvad ska jeg så lave??!
det er et rigtig godt spørgsmål...

studere?  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

LUX

Indlæg af LUX » 25. nov 2009 14:47

burrus skrev:

Hehe studere?? Mig??
Naaarj... jeg ved heller ik hvad det sku være!
Men jeg har idag brokket mig MEGET til mig chef..
Synes det er direkte pinligt at en SÅ stor virksomhed ikke aktivt tilbyder hjælp til medarbejdere med stress..
Sofie

burrus

Indlæg af burrus » 25. nov 2009 14:48

LUX - part 2 skrev:
burrus skrev:

Hehe studere?? Mig??
Naaarj... jeg ved heller ik hvad det sku være!
:lol:  :lol:  :lol:  
det tænkte jeg nok  :lol:  :P
Pia B

Thitte

Indlæg af Thitte » 25. nov 2009 15:49

NH: Kender I de dage hvor man bare ikke gider noget og er skide muggen - uden grund???
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 25. nov 2009 19:05

NH: jeg vil så gerne have en kanin...!!!!!!!!!!!!!!!!.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Wampi

Indlæg af Wampi » 25. nov 2009 19:15

Thitte skrev:NH: Kender I de dage hvor man bare ikke gider noget og er skide muggen - uden grund???
kun alt for godt.. heldigvis virker det til at mine dage var pga p-pillerne sammen med mens på vej.. og da jeg er stoppet på dem ja så har jeg det meget bedre.. både mentalt og fysiskt..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Thitte

Indlæg af Thitte » 25. nov 2009 19:26

Wampi skrev:
Thitte skrev:NH: Kender I de dage hvor man bare ikke gider noget og er skide muggen - uden grund???
kun alt for godt.. heldigvis virker det til at mine dage var pga p-pillerne sammen med mens på vej.. og da jeg er stoppet på dem ja så har jeg det meget bedre.. både mentalt og fysiskt..
Kan skisme ikke leve uden mine ppiller! o:
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Siigne

Indlæg af Siigne » 26. nov 2009 10:42

Thitte skrev:
Wampi skrev:
Øhm, hvorfor kan du ikke leve uden xD?
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

burrus

Indlæg af burrus » 26. nov 2009 10:54

Thitte skrev:
Wampi skrev:
sådan har jeg det også...
jeg blir et hormon-helvede :oops:  :lol:  
og for ikke at snakke om alle de panodil jeg ville skulle tage hver 4. uge  :shock:
Pia B

Ringling

Indlæg af Ringling » 26. nov 2009 13:05

burrus skrev:
Thitte skrev:
Wampi skrev: kun alt for godt.. heldigvis virker det til at mine dage var pga p-pillerne sammen med mens på vej.. og da jeg er stoppet på dem ja så har jeg det meget bedre.. både mentalt og fysiskt..
sådan har jeg det også...
jeg blir et hormon-helvede :oops:  :lol:  
og for ikke at snakke om alle de panodil jeg ville skulle tage hver 4. uge  :shock:
Jeg er lige stoppet med min p-ring (hvis i kender sådan en?) har brugt den i flere år da jeg kan bare IKKE kan huske at tage p-piller! :oops:
Men jeg har været et rent hormon-helvede pga. den og har nu valgt at stoppe og kan allerede mærke at det er bedre. Hele kroppen bliver jo påvirket når man tager hormonprævention, men man lægger ikke direkte mærke til det fordi det bare bliver en del af ens dagligdag :? Men jeg skulle have en pause fra det nu kunne jeg mærke.
Hilsen Lotte
Billede

Besvar