Må vi høre?FrkHoumann skrev:NL: Fik købt julegave til kæresten idag
NL: Jeg glæder mig bare til den rigtig dejlige weekend jeg får, med min kæreste. Og så venindeshopping om søndagen i Kbh
Må vi høre?FrkHoumann skrev:NL: Fik købt julegave til kæresten idag
Jaa selvfølgeligSiigne skrev:Må vi høre?FrkHoumann skrev:NL: Fik købt julegave til kæresten idag
Hmm Pia skulle den flash ikke først være en julegave ? :lol:burrus skrev:NL: Har fået min nye flash hjem i dag :D
NL2 - BIG TIME! : Jeg har lige fået gratis fiskefars og blækssprutteringe!
Min onkel i Thisted er fiskehandler, og han er ret tit i Aalborg efter special varer... Han havde så været i Aalborg for at hente noget MEGET godt fars og nogle blæksprutteringe, som en kunde havde bestilt hjem til i aften... Jeg var så lige i Kvickley for at handle ind og hvem støder man ind i? sin onkel 8-)
Og inden jeg fik lov til at køre hjem, så fik jeg lige stukket to bøtter helt frisk fiskefars i hånden og en lille pose med blækssputteringe - NICE! det er lige 100 kr mad jeg fik af ham :D
Han ER bare min yndlingsonkel! Han havde faktisk planer om at køre forbi med det, men nu mødtes vi jo i kvickly i stedet :lol:
Elsker min fiske-onkel! :D han ved liiiige hvorfor noget fisk jeg rent faktisk kan lide :D :lol: