Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
FrkHoumann
kwo skrev:FrkHoumann skrev:Mann hvor er jeg gal!
Samtalen gik vist ikke så godt. ;)
Hehee, jojo det er ikke det
Den samtale om at han sku til fødselsdag kom vi slet ikke til at tage for han droppede det uden jeg sagde noget som helst om det

-
liv
En mand ringede til mig i dag. Sådan her forløb samtalen
Ja hej jeg ringer her fra Viasat er det Charlotte Thiesgaard? Hej nej jeg er hendes datter Liv. Okay ved du noget om et aboment og et faldskærms tv? Øhmm nej ikke så vidt jeg ved.. Det er et aboment for 12 måneder med alle kanaler og 42" HD fladskærm til 11000. Okay men tror du ikke du har fået fat i den forkerte? Charlotte Thiesgaard Upsalagade? Ja det er os.. Men jeg tror alligevel ikke vi er interraseret forsæt god dag!
Monika siger: Liv jeg tror altså du havde vundet det der tv..
Liv: FUCK jeg har glemt jeg havde meldt mig til en konkurence..
Jeg har altså idag takket nej tak til et gratis fladskærm med gratis kanaler i et år.. HVEM ER DUM PÅ DENNE JORD?? LIV LIV LIV!!
fatter ikke jeg kunne være så dum.. sad midt i en kæmpe stil og havde en veninde på besøg.. og er i forvejen rimelig stresset... :roll: typisk mig det sker altid!!

-
BittéHamstereN
liv skrev:En mand ringede til mig i dag. Sådan her forløb samtalen
Ja hej jeg ringer her fra Viasat er det Charlotte Thiesgaard? Hej nej jeg er hendes datter Liv. Okay ved du noget om et aboment og et faldskærms tv? Øhmm nej ikke så vidt jeg ved.. Det er et aboment for 12 måneder med alle kanaler og 42" HD fladskærm til 11000. Okay men tror du ikke du har fået fat i den forkerte? Charlotte Thiesgaard Upsalagade? Ja det er os.. Men jeg tror alligevel ikke vi er interraseret forsæt god dag!
Jeg har altså idag takket nej tak til et gratis fladskærm med gratis kanaler i et år.. HVEM ER DUM PÅ DENNE JORD?? LIV LIV LIV!!
fatter ikke jeg kunne være så dum.. sad midt i en kæmpe stil og havde en veninde på besøg.. og er i forvejen rimelig stresset... :roll: typisk mig det sker altid!!

Hvis i har telefon-svare og han ikke ringede med hemmeligt, så prøv at ringe til i morgen..
Men håber virkelig i får tv'et

Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side:
www.bittesworld.skysite.dk
-
liv
BittéHamstereN skrev:liv skrev:En mand ringede til mig i dag. Sådan her forløb samtalen

Hvis i har telefon-svare og han ikke ringede med hemmeligt, så prøv at ringe til i morgen..
Men håber virkelig i får tv'et

Han ringede desværre med hemmeligt.. men vi har ringet til Viasat og de var gået hjem da vi ringede så vi prøver imorgen tidlig.. jeg håber også.. er godt nok en klovn haha men må jo bare grine af det :lol:
-
burrus
NH: Det er hårdt at sælge rottebaby'er... man knytter sig helt ekstremt til de små skidderikker :oops:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
Mahonia
NH: At ligge flad med influenza! Og så os begge to! :evil:

-
Wampi
NH: mit enest fad til at lave steg i ovnen er ødelagt af rust.. det var fint da jeg lavede steg i tirsdags men igår opdagede jeg så at det er fyldt med rustpletter.. har prøvet at vaske det af endnu en gang i håb om det bare var snavs.. men nej... ej hvor jeg var tæt på at tude.. *suk* så der bliver ingen ribbensteg til os i år på juleaften... har ikke råd til at købe et nyt og ingen familie i nærheden der kan hjælpe...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11
-
malthesmor
Wampi skrev:NH: mit enest fad til at lave steg i ovnen er ødelagt af rust.. det var fint da jeg lavede steg i tirsdags men igår opdagede jeg så at det er fyldt med rustpletter.. har prøvet at vaske det af endnu en gang i håb om det bare var snavs.. men nej... ej hvor jeg var tæt på at tude.. *suk* så der bliver ingen ribbensteg til os i år på juleaften... har ikke råd til at købe et nyt og ingen familie i nærheden der kan hjælpe...
Brug bagepapir til at lægge i formen, det fungerer fint her hos mig :D
-
Mahonia
Krydser alt, hvad jeg kan for dig og Fie. :(
-
ZenZen
Mahonia skrev:Krydser alt, hvad jeg kan for dig og Fie. :(
Tak for det! Det hjalp! Fie spiser hø nu! :D
-
Mahonia
ZannDra skrev:Mahonia skrev:Krydser alt, hvad jeg kan for dig og Fie. :(
Tak for det! Det hjalp! Fie spiser hø nu! :D
Lad os håbe, det går fremad så. Jeg krydser lidt endnu.

-
FrkHoumann
NH: Amerikanske hamsterforums
Ååååhhhh ha!
"You know you can't handle them before they open their eyes?!?

"
Når man så forklare dem at aaaaahhh det så ikke helt rigtigt: "Why risk innocent lifes just to handle them?

"
Yearh .. Godt så!

-
darkangel87
FrkHoumann skrev:NH: Amerikanske hamsterforums
Ååååhhhh ha!
"You know you can't handle them before they open their eyes?!?

"
Når man så forklare dem at aaaaahhh det så ikke helt rigtigt: "Why risk innocent lifes just to handle them?

"
Yearh .. Godt så!

hvad er det for et forum du har fået det at vide på?