Vinterhvid kuld :)

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
liv

Indlæg af liv » 20. nov 2009 14:10

tror ikke der er unger denne gang  :( Hun må bare have taget 9g på af mad..  :? Det er dag 21-22 siden hun sidst var i samme bur som ham.. og det var kun en halv dagså faktisk 22  :? det lignede hun var i brunst for 23,5 dage siden..

har ikke så meget håb tilbage men hun kan selvfølgelig være meget usædvanlig og først føde i nat men imorgen kan jeg nogenlunde være 100 på ingen unger..

Så vil kulder blive rykket til de bliver født lige efter jul  :wink:

liv

Indlæg af liv » 6. jan 2010 15:31

Kuldet er blevet født d. 2. eller 3.  :D  Der er indtil videre 6 unger alle vil blive saphir  :D også tager vi lige ventelisten - sig endelig til hvis der skal tilføjes, slettes eller rettes i noget af det

Piger
Burrus 1
Malthesmor 1
Sadako 1

Hanner
Darkangel87 1

Køn ligemeget
Sabkoch 1

- Jeg beholder også selv en unge køn ved jeg bare ikke endnu

Venteliste
FrkHoumann 1 hun

Der vil være stamtavle på ungerne og I får en lille startmadpakke med som i så skal vende ungerne til at gå over til jeres foder :)

Mere info vil komme senere

Og jeg som opdrætter forbeholder mig retten til at vælge mellem købere.  :D
Senest rettet af liv 10. jan 2010 00:04, rettet i alt 2 gange.

liv

Indlæg af liv » 8. jan 2010 21:53

Så er der 5 ud af 6 der er reserverede  :D Det er en god start når ungerne ikke engang er fyldt en uge :lol:  :lol:  8-) Alle ungerne går til opdrættere ligenu hvilket jeg også har sat som et punkt på listen opdrættere har mere ret til dem end dem der vil have kæledyrs hamster. Ikke fordi jeg har noget imod kæledyr men fordi de vinterhvide har brug for der kommer gang i avlen og synes det ser lidt lysere ud nu - der er mange der starter  :D

Jeg er glad for hamstere kan tåle lidt indavl for så vidt jeg kan se vil der komme mange lige i denne periode fra Kenneth og jeg  :)

Det er bare rigtig dejligt synes jeg at I vil tage kampen op og få vinterhvide ind igen! klap på skulderen til jer!!  :D

burrus

Indlæg af burrus » 9. jan 2010 00:48

glæder mig også meget til at komme i gang  :D
nu har jeg jo gået og hygget mig med kong Vinter og har virkelig forelsket mig i de vinterhvide :oops:
glæder mig til du får kuldet hjem, tjekket køn og ikke mindst tager lidt billeder  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 9. jan 2010 09:46

de vinterhvide er bare skønne jeg er også faldet for dem haha :) ligenu håber vi bare transporten går godt! der er  jo lidt risiko.. men vi forsøger at gøre det så lidt stressende som muligt! :D tror jeg nupper et hurtigt billede inden moren ser ungerne på mandag ;)

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 9. jan 2010 09:55

jeg glæder mig til at prøve at have en vinterhvid
jeg er i forvejen faldet fuldstændigt for mine campbells så mon ikke de vinterhvide er lige så dejlige
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 10. jan 2010 00:00

Hvis den sidste er en hun så vil jeg meeeget gerne reservere den :oops:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

liv

Indlæg af liv » 10. jan 2010 00:02

FrkHoumann skrev:Hvis den sidste er en hun så vil jeg meeeget gerne reservere den :oops:
puha der var en der var hurtigere end dig desværre  :wink: Men nu finder vi ud af hvordan det bliver må gå efter først til mølle præncippet da jeg bliver rippet for unger!! :lol: Men hvis der er fx kun hunner så kan det jo være så har sat dig på venteliste :wink:

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 10. jan 2010 00:13

Okay det lyder godt så :D
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Besvar