NY. Now Hating

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 8. jan 2010 18:05

NH: Nogen folk altså!! :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

Da jeg var på vej ned til min mors kusine står der en mand ude på vejen og snakker i mobiltelefon. Hans KÆMPE rottweiler står inde på fortovet - altså uden snor.
Jeg er BANGE for fremmede hunde, specielt store hunde så er ikke glad for situationen. Men da den står fredeligt bevæger jeg mig forbi - han holder os øje med hunden ser det ud til.
Pludselig da jeg er næsten forbi, begynder hunden at følge efter mig. Jeg siger bestemt til hunden: "Ka du så gå væk!" - da jeg synes dette plejer at hjælpe.
Men det hjælper ikk og jeg gentager det et par gange, og heldigvis fatter den budskabet.
Da jeg er kommet få meter længere ned af vejen råber manden efter mig: "Så slap dog af din fede kælling!"
KÆFT jeg blev gal! :evil:

Jeg råbte tilbage til ham at han kunne krafteddermaneme bare ha styr på sin køter!
Derefter råbte jeg flæskesvin (for ja manden var fed! Og jeg har intet imod overvægtige - selvfølgelig ikke, men man skal godt nok ikke komme her og kalde mig fed - hvilket jeg absolut ikke er - når man selv har den størrelse!).
Og vendte mig derefter om - han stod og gloede ondt efter mig - og gav svinet fingeren!

Jeg var bare tosset!
Synes godt nok det er en ubehøvlet opførsel. Bare fordi jeg ikke vil ha hans hund hen til mig - jeg er sq da bange for den! :?
Altså jeg kunne forstå hvis jeg havde slået eller sparket hans køter - jeg bad den sq da bare om at forsvinde. Og det mener jeg faktisk jeg er i min gode ret til.
Hvis det havde været min hund så havde jeg da kaldt den til mig!!
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Ringling

Indlæg af Ringling » 8. jan 2010 21:24

darkangel87 skrev: faktisk vejer jeg 75 kg på det billede der kun 2 kg under min idealvægt så ved ikke hvorfor jeg ser så tynd ud på det billede.
men da jeg så sådan ud var der så nogen der mente jeg alligevel var tyk hmm.
straffer heller ikke mig selv arbejder bare hårdt for at opnå det jeg gerne vil, men indtil videre bliver der ikke lavet det store om i kosten, for ved jeg kan tabe mig uden
Hmm hvor underligt, man plejer jo at sige at et billede lægger 10 kg til vægten  :lol:  :lol:
Men hvis du bare er fokuseret skal det nok lykkes!!  :D
Hilsen Lotte
Billede

burrus

Indlæg af burrus » 10. jan 2010 20:28

NH: Sikke en møgaften det blev :cry:  
Det startede så godt, men endte så skidt  :(
hvad pokker er der sket med mine lille Betty pige? :cry:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 10. jan 2010 20:30

burrus skrev:NH: Sikke en møgaften det blev :cry:  
Det startede så godt, men endte så skidt  :(
hvad pokker er der sket med mine lille Betty pige? :cry:
'

Hvad er det?  :(  :(

burrus

Indlæg af burrus » 10. jan 2010 20:37

min dejlige hunrotte Betty har desværre haft et dårligt humør på det sidste efter hun har haft kuld :(  
så var hun lige blevet så sig selv igen et par dage, men nu er det vendt 180 grader igen  :(
hun plejer at være den gladeste, sødeste og blideste hunrotte der findes - men hun opfører sig utilregneligt lige nu og det går mig virkelig på, hvad der er sket med min lille pige :cry:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 10. jan 2010 20:41

burrus skrev:min dejlige hunrotte Betty har desværre haft et dårligt humør på det sidste efter hun har haft kuld :(  
så var hun lige blevet så sig selv igen et par dage, men nu er det vendt 180 grader igen  :(
hun plejer at være den gladeste, sødeste og blideste hunrotte der findes - men hun opfører sig utilregneligt lige nu og det går mig virkelig på, hvad der er sket med min lille pige :cry:
årrhh nej  :( Men hun skal nok blive sig selv igen! måske er hun bare smadret efter kuld

burrus

Indlæg af burrus » 10. jan 2010 20:43

Det håber jeg virkelig!
I morgen hiver jeg mit barselsbur ned fra loftet og så får hun en pause sammen med hendes gode ven Gin....
Pia B

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 11. jan 2010 20:54

NH: telefonfis
har ellers været heldig og ikke oplevet telefon fis.
men her til aften var der en der ringede og mente det var en grævling jeg solgte, og at den da ihvertfald så mærkværdig ud.
ja tak smed røret på for det fis gad jeg ikke.
når så der bliver skrevet en sms kort tid efter hmm.
så ved jeg sku ikke rigtigt om jeg gider svare, for det er sikkert også fis
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 11. jan 2010 21:56

NH: den inkompetente læge der sku give mig en stivkrampe vacc i dag!  :x  
SÅ svært er det altså heller ikke at stikke i nakken uden at man efterfølgende får så ondt, at man ikke kan ligge og hvile på den side af skulderen!  :x  
Selv jeg som kun har gået på radiograf studiet i 6 måneder har lært at stikke i skulderen - ORDENTLIGT!  :x  
ihhh!  :x  

hvis ikke det kostede penge, så havde jeg skifte læge på stedet!

inkompetente kryptorkide botnakke...  :x
Pia B

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 11. jan 2010 22:29

burrus skrev:NH: den inkompetente læge der sku give mig en stivkrampe vacc i dag!  :x  
SÅ svært er det altså heller ikke at stikke i nakken uden at man efterfølgende får så ondt, at man ikke kan ligge og hvile på den side af skulderen!  :x  
Selv jeg som kun har gået på radiograf studiet i 6 måneder har lært at stikke i skulderen - ORDENTLIGT!  :x  

Nej nej jeg skulle aldrig havde læst det her, skal selv stikkes i morgen (de der 3 gratis stik) og sidste gang kunne jeg ikke buge armen hvor jeg blev stukket lang tid efter og kunne ikke sove på siden to nætter.. Øhh nej nu for jeg løst til at blive syg :oops:  :lol:

Næste gang du skal stikkes for noget skal du bare sige du selv vil stikke dig :lol:  :lol:  :lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 12. jan 2010 08:53

BittéHamstereN skrev:
burrus skrev:NH: den inkompetente læge der sku give mig en stivkrampe vacc i dag!  :x  

Nej nej jeg skulle aldrig havde læst det her, skal selv stikkes i morgen (de der 3 gratis stik) og sidste gang kunne jeg ikke buge armen hvor jeg blev stukket lang tid efter og kunne ikke sove på siden to nætter.. Øhh nej nu for jeg løst til at blive syg :oops:  :lol:

Næste gang du skal stikkes for noget skal du bare sige du selv vil stikke dig :lol:  :lol:  :lol:
puha jeg er glad for at jeg ikke har haft så ondt efter alle de blodprøver jeg har fået taget indenfor de sidste 2½ år. puha (og ja det er nok oppe omkring en 20 stykker)
men det er træls når en læge ikke kan finde ud af noget så simpelt
Billede

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 12. jan 2010 16:16

darkangel87 skrev:
BittéHamstereN skrev:

puha jeg er glad for at jeg ikke har haft så ondt efter alle de blodprøver jeg har fået taget indenfor de sidste 2½ år. puha (og ja det er nok oppe omkring en 20 stykker)
20 blodprøver :shock: Jeg har total nåle-fobi :lol: Bare jeg hører ordet, kilder det på min højre arm, ihhh nåle!! Nåle og tandlæger skal bare holde sig laaaaaaaaaangt væk :lol:

NH: Det dumme trejde stik!! Det sviger, det de putter i en :oops:
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 12. jan 2010 16:46

BittéHamstereN skrev:
darkangel87 skrev:
BittéHamstereN skrev: Nej nej jeg skulle aldrig havde læst det her, skal selv stikkes i morgen (de der 3 gratis stik) og sidste gang kunne jeg ikke buge armen hvor jeg blev stukket lang tid efter og kunne ikke sove på siden to nætter.. Øhh nej nu for jeg løst til at blive syg :oops:  :lol:

20 blodprøver :shock: Jeg har total nåle-fobi :lol: Bare jeg hører ordet, kilder det på min højre arm, ihhh nåle!! Nåle og tandlæger skal bare holde sig laaaaaaaaaangt væk :lol:

ja har været gennem 6 operationer de sidste 2½ år og der har været blodprøver op til og flere bagefter.
så jeg har ikke noget problem med nåle mere
til gengæld kan jeg ikke klare sygehuse mere
Billede

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 12. jan 2010 18:57

darkangel87 skrev:
BittéHamstereN skrev:
darkangel87 skrev: puha jeg er glad for at jeg ikke har haft så ondt efter alle de blodprøver jeg har fået taget indenfor de sidste 2½ år. puha (og ja det er nok oppe omkring en 20 stykker)

ja har været gennem 6 operationer de sidste 2½ år og der har været blodprøver op til og flere bagefter.
så jeg har ikke noget problem med nåle mere
til gengæld kan jeg ikke klare sygehuse mere
Åhh stakkels dig, det må da være træls i din alder, håber ikke du skal gennem mere nu :kram:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 12. jan 2010 19:00

regner jeg heller ikke med den jeg var igennem i november burde være den sidste, men den gjorde også at jeg kan bruge mit ben stort set fuldt ud igen
Billede

Besvar