Ny. Now Loving

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
burrus

Indlæg af burrus » 17. jan 2010 10:18

kwo skrev:
burrus skrev:NL: Glæder mig til at mødes med min far i lufthavnen og høre lidt om hans jagtrejse i "Rusland/Sibirien" (derude et sted, hvor det er alt alt alt for koldt til mennesker  :lol: )
Du bad ham ikke om at tage nogle vildtfangede dværghamstere med hjem??  :shock:

:D  :D  :D
det må man vist ikke "bare"  :lol:  
Han har haft bøvl nok med at få ordnet papire så han måtte tage skindet med hjem af den los han har skudt deroppe...
bare det at få lov til at skyde sådan en var svært :shock:  

så at hive levende dyr med hjem derfra, det tror jeg ikke han ku få lov til i samme omgang  :lol:  

lige nu er alt vist også dækket i sne og is - så tror de er gået i temmelig meget dvale :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 17. jan 2010 10:23

NL: sådan en gang friskpresset æblesaft smager godt.
er bare mega glad for min saft/juice presser jeg fik igår af mine forældre
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 17. jan 2010 13:05

NL: At dagene går hurtigt og bliver mere og mere lyse og jeg gerne  ''snart'' har en lille Vinterhvid.

Ventetiden bliver brugt på at finde mulige navne, som lyder godt sammen med Chago :D
Indtil videre er Zapp, Magnum eller Vaffel inde i varmen  :lol:

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 17. jan 2010 14:35

Det lyder som nogle gode navne :D.

NL: Det ser bedre ud for Feta :D  :D<3.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

liv

Indlæg af liv » 18. jan 2010 20:01

glæder mig til uge 14 hvor vi skal i "praktik" på en gymnasiel uddannelse og en erhversuddannelse  :D og det bedste ved det hele var at forældrene slet ikke havde indflydelse da det foregik i skolen valget  :wink:

så jeg ville prøve noget anerledes i forhold til hvad min familie plejer og har vlagt som førsteproitet HTX og i erhverv dyrepasser simpelthen  :D

Glæder mig specielt til to dage med dyr  :lol:  :lol:  :oops:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 18. jan 2010 22:08

liv skrev:glæder mig til uge 14 hvor vi skal i "praktik" på en gymnasiel uddannelse og en erhversuddannelse  :D og det bedste ved det hele var at forældrene slet ikke havde indflydelse da det foregik i skolen valget  :wink:

så jeg ville prøve noget anerledes i forhold til hvad min familie plejer og har vlagt som førsteproitet HTX og i erhverv dyrepasser simpelthen  :D

Hedder det ikke "brobygger"? Klogt valg, jeg tog også 2 dage med dyr og 3 på HTX :lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

liv

Indlæg af liv » 18. jan 2010 22:27

BittéHamstereN skrev:
liv skrev:glæder mig til uge 14 hvor vi skal i "praktik" på en gymnasiel uddannelse og en erhversuddannelse  :D og det bedste ved det hele var at forældrene slet ikke havde indflydelse da det foregik i skolen valget  :wink:

Hedder det ikke "brobygger"? Klogt valg, jeg tog også 2 dage med dyr og 3 på HTX :lol:
Nej det hedder bare Dyr,Planter og Natur og under det emne dyrepasser

desværre har vi kun 2 dage på den ene og 2 på den anden pga af dummme lorte 2. pinsedag mandag hvor vi så har fri  :x øv jeg ville geren være af sted hele ugen :lol:

burrus

Indlæg af burrus » 18. jan 2010 22:31

Liv - det der menes er at det "forløb"/"praktik" I skal igennem med at prøve uddannelsessteder hedder brobygning :wink:  :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 18. jan 2010 22:33

burrus skrev:Liv - det der menes er at det "forløb"/"praktik" I skal igennem med at prøve uddannelsessteder hedder brobygning :wink:  :)
nåh okay  :lol:  :lol: det kan godt være har måske liige misset det  :lol:  :lol:  godt og have prof  :D

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 18. jan 2010 22:55

NL: Det midlertidige bur.
Skridtet fra alm størrelse hamster bur og ''kæmpe''.

Jeg fandt det i stor skrald for et par uger siden og ingen ville have det. Tror det er brugt til egern tidligere eller andet dyr som kræver et lidt højt bur...
Min far gjorde det en del (meget lavere) lavere og selvom tramme afstanden er større end ved det alm og det ''kæmpe'', er min dværg bare for tyk til at kravle igennem og lidt for doven også! Jeg forsøgte tilmed med yoghurt og solsikkekerner og den vil stadig heller være inde i det midlertidige bur end udenfor uden sit hjul.  

Det måler 85x47 og højden er lavet til 43 nu

Nu venter jeg bare på det ''kæmpe'' bur kommer glem hjem. Min far låner det, da jeg gerne vil have at han laver et eller andet det kan stå på, så det ikke står på mit trægulv bare  :)
Burde vel lægge et par billeder ind af det, er yderst tilfreds med mit fund  :oops:

burrus

Indlæg af burrus » 20. jan 2010 11:46

NL: ENDELIG har jeg fundet et sted der har afrikanske dværgmus  :D  
de er bare brækdyre, så det skal lige overvejes om der er råd til dem i februar  :(  
overvejer at købe en han med - men gad vide om der overhovedet er salg i de små størrelser  :?
Pia B

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 21. jan 2010 10:44

NL: Sit dejlige kunderservice job...
En hel dag, hvor du hjælper kunder og de fleste husker faktisk at sige tak og ønsker mig en god dag. Plus at jeg kan surfe rundt på nettet, når der intet sker :D

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 22. jan 2010 14:27

Hamsterlopaedia er afsendt ved Saxo!
Det er jo en fantastisk periode jeg er inde i for tiden. I går køjer og i dag mail med at bogen er afsendt  :D

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 22. jan 2010 15:38

burrus skrev:NL: ENDELIG har jeg fundet et sted der har afrikanske dværgmus  :D  
de er bare brækdyre, så det skal lige overvejes om der er råd til dem i februar  :(  
overvejer at købe en han med - men gad vide om der overhovedet er salg i de små størrelser  :?
Hvis du for unger der dør (ved godt det lyder barsk, men altså naturligt dør) kunne jeg godt være interserret i de døde og betaler da også gerne :wink:  :lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

burrus

Indlæg af burrus » 22. jan 2010 16:03

BittéHamstereN skrev:
burrus skrev:NL: ENDELIG har jeg fundet et sted der har afrikanske dværgmus  :D  
Hvis du for unger der dør (ved godt det lyder barsk, men altså naturligt dør) kunne jeg godt være interserret i de døde og betaler da også gerne :wink:  :lol:
hehe jeg har allerede fast aftager i overboen - så de "døde" er afsat  :lol:  

jeg er dog ikke afvisende overfor om et par enkelte skal have lov til at vokse op og blive levende baby'er som kan sælges dog  :)
Pia B

Besvar