Chago og Balder, nye billeder!
-
Chago og Balder, nye billeder!
Her er et par billeder af Chago...
Min ret store dværghamster som ikke kan lide at få taget billeder...
Jeg synes nu stadig den er skøn
Min ret store dværghamster som ikke kan lide at få taget billeder...
Jeg synes nu stadig den er skøn
- Vedhæftede filer
-
- Jeg gider altså ikke det billed fis, moar!
- Chago i pink køje.jpeg (62.53 KiB) Vist 4553 gange
-
- Hvis jeg nu vender min røv til madmor, stopper hun vel med det pjat?
- Chago.jpeg (56.35 KiB) Vist 4553 gange
-
- Sikke tørstig jeg blev...
- Chago vand.JPG (178.04 KiB) Vist 4553 gange
-
- Hvor meget papir kan jeg mon have i mine kinder?
- Chago med papir.JPG (175.39 KiB) Vist 4553 gange
-
- Jeg kan både bruge mit hjul som toilet, madsted og løbehjul... Hvorfor synes mor ikke jeg er smart!
Ups må heller løbe videre, nu har hun gang i billeder igen! Arh! - Chago i hjul med kerner.jpeg (73.04 KiB) Vist 4553 gange
- Jeg kan både bruge mit hjul som toilet, madsted og løbehjul... Hvorfor synes mor ikke jeg er smart!
Senest rettet af Chagos Mutti 17. apr 2010 17:50, rettet i alt 1 gang.
Med Venlig Hilsen
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
-
Chago er så nuttet :love: :hearts2 :love4:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
-
-
Det syntes jeg også! Der har været SÅ stor forskel på de 2 1/2 dværghamser jeg/vi har haft (skriver 2 1/2 fordi vi kun havde vores første meget kort - den var meget gammel da vi fik den ). Min rødøjede mandarin hybrid var laangt mere "temperamentsfuld" end den hvide vinterhvide hybrid vi har nu. . . der simpelthen er så godmodig, evigt glad og rar som dagen er lang. Tror det er det der gør hamser så fascinerende. . . :hearts2
Du skal næsten unde dig selv at få en enkelt guldhams også Syntes der er stor forskel på guld og dværge. . . og man bliver helt opslugt af begge arter.
Du skal næsten unde dig selv at få en enkelt guldhams også Syntes der er stor forskel på guld og dværge. . . og man bliver helt opslugt af begge arter.
-
Må kun have min dværg og den kommende fordi mine gudforældre ejer lejlighederne der, hvor jeg bor
Men kunne være jeg burde prøve at spørge om jeg må få en mere
Hvad synes du forskellene er? :)
Men kunne være jeg burde prøve at spørge om jeg må få en mere
Hvad synes du forskellene er? :)
Med Venlig Hilsen
Nu er jeg jo ikke ude på at lokke dig ud i uføre :lol: Har man kun en bliver den jo bare dobbelt så forkælet. . . og det er jeg sikker på passer de små dimser aldeles glimrende
For det første syntes jeg der er stor forskel på aktivitetsniveauet nede i buret hos guldhams kontra de to dværge jeg har/har haft. Dværgene farer mere energisk rundt. Guldhamsen har altid været mere rolig. Sådan noget som at sandbade. . . en dværg triller rundt. . . min guld graver kun så det kan stå hende om ørerne. . . men for det meste foregår det stille og roligt og langsomt
Det har taget mig længere tid at få guldhamsen tam og rolig når hun sidder ude på/hos mig end dværghamsen. . . til gengæld syntes jeg så kontakten med guldhamsen kan virke mere. . hmm. . personlig - i mangel af bedre ord
Jeg kan ikke sige jeg foretrækker den ene art fremfor den anden. . . jeg elsker dværgen, der kaster sig ud af sin rede og op i sengen på træhuset for at tigge, nærmest straks den hører stemmer . . . og jeg elsker guldhamsen. . . der søvnigt missende stikker hovedet ud når jeg rumsterer ved buret. . . og godt vil have godbidder. . . men helst have tid til at vågne helt før der sker for meget andet
For det første syntes jeg der er stor forskel på aktivitetsniveauet nede i buret hos guldhams kontra de to dværge jeg har/har haft. Dværgene farer mere energisk rundt. Guldhamsen har altid været mere rolig. Sådan noget som at sandbade. . . en dværg triller rundt. . . min guld graver kun så det kan stå hende om ørerne. . . men for det meste foregår det stille og roligt og langsomt
Det har taget mig længere tid at få guldhamsen tam og rolig når hun sidder ude på/hos mig end dværghamsen. . . til gengæld syntes jeg så kontakten med guldhamsen kan virke mere. . hmm. . personlig - i mangel af bedre ord
Jeg kan ikke sige jeg foretrækker den ene art fremfor den anden. . . jeg elsker dværgen, der kaster sig ud af sin rede og op i sengen på træhuset for at tigge, nærmest straks den hører stemmer . . . og jeg elsker guldhamsen. . . der søvnigt missende stikker hovedet ud når jeg rumsterer ved buret. . . og godt vil have godbidder. . . men helst have tid til at vågne helt før der sker for meget andet
-
-
Sååå sødt
Efter min mening er guldhamsterne sødest, for jeg har aldrig mødt en dværghamster (ud over robor) der ikke har bidt mig :lol: (jeg mener bidt, ikke det der "smage" som de er kendte for. Jeg mener i hvert fald ikke det er smage, for der kommer sådan noget rødt ud af fingeren ) Jeg er så også blivet bidt af guldhamster før, meeen det var kun fordi jeg ville "træne den i at være håndtam" mens den sov :roll:
Chago lyder virkelig som en fantastisk dejlig dværghammi *savle* *savle* OG det ligner han jo også :hsmile:
Efter min mening er guldhamsterne sødest, for jeg har aldrig mødt en dværghamster (ud over robor) der ikke har bidt mig :lol: (jeg mener bidt, ikke det der "smage" som de er kendte for. Jeg mener i hvert fald ikke det er smage, for der kommer sådan noget rødt ud af fingeren ) Jeg er så også blivet bidt af guldhamster før, meeen det var kun fordi jeg ville "træne den i at være håndtam" mens den sov :roll:
Chago lyder virkelig som en fantastisk dejlig dværghammi *savle* *savle* OG det ligner han jo også :hsmile:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Det lyder da sært at alle dværge har bidt dig . . . tror bare du har været ualmindeligt uheldig så, for det har jeg da aldrig oplevet med de tre der har været/er her
Guldhamsen her har kun bidt en gang. . . da min søster ville røre ved hende, da jeg havde hende oppe . Det er aldrig sket siden. . . og nu kan alle komme til hende - også fremmede
Guldhamsen her har kun bidt en gang. . . da min søster ville røre ved hende, da jeg havde hende oppe . Det er aldrig sket siden. . . og nu kan alle komme til hende - også fremmede
-
Du burde møde min, den bider stort set aldrig. Den får tilmed lov at slikke lidt A38 i sig fra min lillefingre, og der bider den heller ikke. Den er super opdragen... Det meste af tidenBittéHamstereN skrev:Sååå sødt
Tror den er sur, fordi der skal tages billed, før den kan komme ud. Den har ikke en ret stor tålmodighed
Med Venlig Hilsen