Jeg var ved dyrlægen med min hamster Nefertiti for et par uger siden, fordi hun tiltede når hun gik. Hun fik nogle indsprøjtninger og dyrlægen sagde, det kunne være alt fra en infektion til en hjerneblødning eller en svulst.
Vi fik noget baytril med hjem og det har jeg så givet hende i en 10 dages tid, og det hjalp næsten med det samme. Hun har så haft det fint - men i dag til morgen opdager jeg, at hun igen har svært ved at gå lige og at hendes øjne nærmest virker som to sår.
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Jeg giver hende noget af det medicin jeg havde tilbage og noget agurk for væske og tager på arbejde. Hjemme igen en 5 timer senere har hun det stadig skidt. Hun får mere medicin og agurk. Jeg har lige kigget til hende og fået renset øjnene lidt så hun nu faktisk kan se. Når jeg sætter hende ned på en plan flade går hun bare rundt i en cirkel ...
Jeg kan ringe og tale med en dyrlæge her kl. halv tre - jeg kan ikke komme til dyrlæge med hende i dag pga. sneen - men jeg tror det er ved at være slut. Eneste positive er at hun ikke har mistet appetitten.
Det skal lige siges, at hun bliver 2 år i april.
Hvad siger I? Nogen der har erfaringer med at hamstre får disse symptomer og klarer sig?
Hilsen Christina