Hvis moderen er glad for ungerne, må hunnerne så ikke gå ved hende Bare lige en tanke der slog migdarkangel87 skrev:4Tine Clausen skrev:
- Hvor mange bure skal jeg minimum have til et avlspar, der skal have unger? Tre?
du skal have et til hannen og hunnen at gå i sammen, nå hun er blevet drægtig skal hannen over i et andet bur, og så skal der 2 bure til ungerne
Så mangler jeg kun hamsterne :)
-
Re: overskrift
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Re: overskrift
både ogBittéHamstereN skrev:Hvis moderen er glad for ungerne, må hunnerne så ikke gå ved hende Bare lige en tanke der slog migdarkangel87 skrev:4Tine Clausen skrev:
- Hvor mange bure skal jeg minimum have til et avlspar, der skal have unger? Tre?
du skal have et til hannen og hunnen at gå i sammen, nå hun er blevet drægtig skal hannen over i et andet bur, og så skal der 2 bure til ungerne
hvis det har været et stort kuld, eller "bare" hvis ungerne har taget meget på moren, så har hun rigtig godt af at få den pause, når ungerne gamle nok
nogle hunner bliver tynde og trætte uanset hvor meget tilskud de får, fordi de så bare er ekstra gode ved deres unger men det betyder også at man så skal have skilt alle unger fra, så moren kan få fred og komme i form igen
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
enig med Pia
jeg lader kun hunnerne gå ved moren hvs moren ser ud til at have overskuddet, og at antallet af hunner ikke er for stort
jeg lader kun hunnerne gå ved moren hvs moren ser ud til at have overskuddet, og at antallet af hunner ikke er for stort
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
-
Ok, så lærte jeg noget igen :P
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke