Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
darkangel87
Chagos Mutti skrev:NL: At læse i en af de nye bøger på vej hen til noget familie.
I The Hamster Handbook er der små 4 siger med kropsprog, feks hvordan to som kende hinanden hilser og hvordan to som ikke kender hinanden hilser. Har endnu ikke set en bog med så grundig beskrivelse af kropssprog! :D
menes der hamstere imellem?
for så lyder det meget underligt for hamstere kan ikke huske hinanden medmindre de går sammen konstant
-
Chagos Mutti
er hilsner imellem hamster som går sammen normalt og så feks en ny og så er det forskellige typer de hilser og bare generelt en del om hvad det betyder når en hamster gør det og det osv. Hvordan man kan se hvem der er underdanig når de hilser osv. Meget grundig, de henviser til en Robert E. Johnson
Virkelig god bog, på engelsk.
Tror den er næsten lige så god som Hamsterlopadia
Med Venlig Hilsen
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
-
Chagos Mutti
NL: Glæder mig helt vildt til at få fri og komme hjem til Chago!
Job i dag fra 08.00-18.45, følte jeg havde overskud til et par ekstra timer i dag. Det går faktisk mega godt, og jeg kan sidde og kigge på alt muligt spændende imellem mine kunder
Mon Chago ligger og putter eller den laver en masse den ikke må
Med Venlig Hilsen
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
-
BittéHamstereN
Chagos Mutti skrev:NL: Glæder mig helt vildt til at få fri og komme hjem til Chago!
Job i dag fra 08.00-18.45, følte jeg havde overskud til et par ekstra timer i dag. Det går faktisk mega godt, og jeg kan sidde og kigge på alt muligt spændende imellem mine kunder
Mon Chago ligger og putter eller den laver en masse den ikke må
Den ligger sikkert og drømmer om hvor heldig den er og om den bliver taget så meget af som den gør
:D
Har du higget
(staves?) for så er det sikkert Chago der tænker på dig
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side:
www.bittesworld.skysite.dk
-
Chagos Mutti
Hehe ved heller ikke, hvordan det staves
Men havde jeg faktisk tidligere, tror måske mere det var fordi maden i dag ikke var for sund
Den har fået hemp soft, så den ligger nok og drømmer i det, har du nok ret i
Med Venlig Hilsen
-
Chagos Mutti
NL: Chago! Den puttede da jeg kom hjem, men da jeg så havde taget jakke af og smidt tasken kom den luntende frem fra sit hus og hen til en af de tre låger i den bur. Der sad den bare og så nuttet ud indtil jeg tog den ud. Jeg er så forelsket i den :oops:
Jeg er ved at lave et lille eksperiment. Er ved at få Chago til at komme på kommando, og det virker jo perfekt i buret. Der kommer den hver gang jeg kalder næsten. Jeg vil bare rigtig gerne have, at den kommer når jeg kalder når den er udenfor buret. I dens løbebold er den faktisk god til det og den følger selv med ud i køkkenet. Nu skal den bare lære det udenfor bolden. Ganske enkelt fordi jeg frygter, at jeg glemmer at lukke en låge i dens bur og så kunne det jo være mega praktisk, hvis den kommer når man kalder
Med Venlig Hilsen
-
burrus
NL: Har besluttet mig for at parre Cons og Kali til april uanset...
det kan kun give lækre babyer! :D :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
construxi
Jaiiii.... køber et akvarium i morgen til 10 kr, og jeg får nogle ekstra ting med :D
-
Chagos Mutti
construxi skrev:Jaiiii.... køber et akvarium i morgen til 10 kr, og jeg får nogle ekstra ting med :D
Dejligt :D
Med Venlig Hilsen
-
kathrine8D
NL: kommet hjem fra en skønno vinterferie...!
NL: Igår var man i bio' med kusinerne og fætteren
Bagefter til Bones:) Mmm....!
NL: lige færdig med Fransk-lektier.
Ja, jeg går til Fransk men kun i et år. Vi rejser ofte til Frankrig så det er dejligt at kunne lidt:)....!
Kærlige hamster hilsner Kathrine.
-
darkangel87
hvor er det dejligt at kunne mærke at vinter og frost er ved at slippe sit tag her i det sønderjydske
det sneede godt nok igår,
men idag har der været regn og tøvejr, og det har det været næsten hele ugen.
vejen begynder efterhånden at blive isfri så kan jeg snart komme ud og løbetræne lidt
-
kathrine8D
NL: Glææder mig til i aften..! Det bliver super hyggeligt
Med tre bedste venner & de skal også sove:)..!
Kærlige hamster hilsner Kathrine.
-
liv
NL: lille Vanilya er bare såå sød :love4:
-
burrus
NL: en super kort skoledag, og så er det ned og svømme en tur inden jeg skal til læge...
er lidt spændt på hvor meget kan jeg holde til at svømme i dag....
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk