Så er det igen tid til at sende ind
I kan sende billeder ind fra i dag - d. 14-02 til d. 22 (over en uge )
Derefter stemmes der til d. 27 og billedet bliver offentliggjort d. 28
I kan sende billederne til mig på:
E-mail: HJK1994@live.dk
Eller selvfølgelig bare en PB
Håber der kommer mange billeder ind denne gang, men kun et (hvis der kommer mange billeder ind kan det blive lavet om til to ) billede per bruger
Indsendelses af Februar billede
-
Indsendelses af Februar billede
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
-
Jeg bliver nød til at ændre lidt på tiden, da jeg sidder i Sverige d. 22 og ikke har nettet med (det er mobilt bredbånd, men jeg er dog ikke dum nok ikke at lade Telia få alle vores penge på en ferie )
Jeg er sent hjemme torsdag d. 25, så kan ordne billederne d. 26 (måske allerede 25, så helst ikke send ind derefter, ellers ryger billedet med til Marts ) Så stemmer vi til 1. Marts og vinderen kommer d. 2 Marts. (det ville havde været d 30 hvis februar ikke var så speciel ) Håber i kan leve med det.
PS. hvis der ikke kun skal 3 billeder med, så skynd jer og send ind
PPS. Smilies i teksten ved billederne er et problem, da paint ikke kan gemme tegnene, så please ikke lav smilies :oops:
Jeg er sent hjemme torsdag d. 25, så kan ordne billederne d. 26 (måske allerede 25, så helst ikke send ind derefter, ellers ryger billedet med til Marts ) Så stemmer vi til 1. Marts og vinderen kommer d. 2 Marts. (det ville havde været d 30 hvis februar ikke var så speciel ) Håber i kan leve med det.
PS. hvis der ikke kun skal 3 billeder med, så skynd jer og send ind
PPS. Smilies i teksten ved billederne er et problem, da paint ikke kan gemme tegnene, så please ikke lav smilies :oops:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke