En forsvundet hams;'( I et stykke tid ihvertfald

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
kathrine8D

En forsvundet hams;'( I et stykke tid ihvertfald

Indlæg af kathrine8D » 21. feb 2010 17:32

Her idag forsvandt, min ene guldhams Trøffel ind under køkken diskene. :shock:
Jeg havde ham med ude og løbe på gulvet i køkkenet og der kunne han absolut ikke stikke af nogen steder...

Troede man. :roll: Da han har gjordt engang i løbegården. :wink: Nå men til sagen. Han fortsætter så hen af gulvet og snuser "ihh hvor er det spændende".

Også løber han over i hjørnet, og op i hul, Jeg tror så bare han er hoppet ind i selve skabet/disken så jeg åbner og der at han ikke. så går det op for mig at han er rendt i under diskene :shock:

:(. Og så løb jeg ud til min far, og græd hysterisk :oops:  :oops: Det endte så med at vi måtte skille hele disken ad og vente i 1 time før Trøffel kom ud :).

Jeg er bare så glad, fordi han kom tilbage. :D  

Der lige nogle billeder, ellers er det vist lidt uforståeligt :wink:
Vedhæftede filer
DSC02955.JPG
Hele disken/bordet..!
DSC02955.JPG (32.17 KiB) Vist 2183 gange
DSC02956.JPG
Her kom han ind..!
DSC02956.JPG (30.86 KiB) Vist 2183 gange
Senest rettet af kathrine8D 4. mar 2010 18:50, rettet i alt 2 gange.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

xDeamp

Indlæg af xDeamp » 21. feb 2010 17:47

Haha, det er ikke sådan lige til med guldhamstre (;
Min Helmut stak også af igår. han kravlede rundt i min seng og *puf* så var han væk. 5 minutter senere kunne jeg hører at han kravlede rundt mellem min seng og vægen O.o mærkelige dyr :D

Lykke

Indlæg af Lykke » 21. feb 2010 20:00

Jeg har også sådan et hul ved køkkenskabene og efter at en af mine hamstere var stukket af fra sit bur en eftermiddag og havde besluttet sig for at tage en lur derinde, har jeg haft et håndklæde proppet op i hullet!
En eller anden dag skal jeg have fyldt det med noget skum eller noget...

Man bliver virkeligt nervøs for om den lille fyr/ dame kommer ud igen af sig selv!

construxi

Indlæg af construxi » 22. feb 2010 14:45

Nøjagtig det samme skete med mig, bare i min gang, hvor man ikke kan splitte skabet ad og det var sent om aften så jeg satte buret op så min hamster selv kunne kravle op i det og det havde han så også gjort i løbet af natten. Så nu får han aldrig lov til at løbe frit rundt mere ud over på min seng selvfø'lig  :wink:

Så husk derude: tjek lige for huller i skabene en ekstra gang inden du lukker din hams ud
Billede

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 22. feb 2010 15:50

Ja, hvis han skal ud næste gang, skal det helt klart dækkes til...!
Hvis jeg altså tør, at lukke ham derud. :oops:  :wink:  

Ja, de er no'en skøre og sjove dyr. O.o :D
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Besvar