Malthes hamsteropdræts K-Kuld, 15 dages billeder
-
ja det er lidt averligt "tror ikke det er stavet rigtig". Men så er det jo godt de 12 andre lever godt:D vi har faktis købt nyt bur i dag og det hele:Dmalthesmor skrev:det er livets gang, de svage klarer den nogen gange ikke, de andre 12 lever i bedste velgående og vokser med lynets hast :Dgolillefod98 skrev:Er jeg ked af at høre Hanne.
Hilsen Oliver.
-
nej arveligt er det nu ikke.golillefod98 skrev:ja det er lidt averligt "tror ikke det er stavet rigtig". Men så er det jo godt de 12 andre lever godt:D vi har faktis købt nyt bur i dag og det hele:Dmalthesmor skrev:det er livets gang, de svage klarer den nogen gange ikke, de andre 12 lever i bedste velgående og vokser med lynets hast :Dgolillefod98 skrev:Er jeg ked af at høre Hanne.
Hilsen Oliver.
det er naturens lov: de stærkeste overlever
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
ja har du jo faktis ret i.darkangel87 skrev:nej arveligt er det nu ikke.golillefod98 skrev:ja det er lidt averligt "tror ikke det er stavet rigtig". Men så er det jo godt de 12 andre lever godt:D vi har faktis købt nyt bur i dag og det hele:Dmalthesmor skrev: det er livets gang, de svage klarer den nogen gange ikke, de andre 12 lever i bedste velgående og vokser med lynets hast :D
-
He he jeg er vantil at læse hvad børn skriver, så kunne sagtens se at du mener ærgeligtgolillefod98 skrev:ja har du jo faktis ret i.darkangel87 skrev:nej arveligt er det nu ikke.golillefod98 skrev: ja det er lidt averligt "tror ikke det er stavet rigtig". Men så er det jo godt de 12 andre lever godt:D vi har faktis købt nyt bur i dag og det hele:D
Hvilket bur har i købt ?
mente du ikke ''ærgeligt''? sådan forstod jeg detgolillefod98 skrev:ja har du jo faktis ret i.darkangel87 skrev:nej arveligt er det nu ikke.golillefod98 skrev: ja det er lidt averligt "tror ikke det er stavet rigtig". Men så er det jo godt de 12 andre lever godt:D vi har faktis købt nyt bur i dag og det hele:D
Men synd med den mindste ja
--Emily--
ømm et FOP bur:D ikk så højt men stort . Men det er bare godt fordi vores gamle hamster Teddy kravlede på toppen af buret, så faldt han ned og slog sig. Så hvis vores nye gør det er der ikk så langt:D og det kom faktis meget tilbehør med:Dmalthesmor skrev:He he jeg er vantil at læse hvad børn skriver, så kunne sagtens se at du mener ærgeligtgolillefod98 skrev:ja har du jo faktis ret i.darkangel87 skrev: nej arveligt er det nu ikke.
Hvilket bur har i købt ?
-
-