Malthes hamsteropdræts K-Kuld, 15 dages billeder
-
ja det er lidt averligt "tror ikke det er stavet rigtig". Men så er det jo godt de 12 andre lever godt:D vi har faktis købt nyt bur i dag og det hele:Dmalthesmor skrev:det er livets gang, de svage klarer den nogen gange ikke, de andre 12 lever i bedste velgående og vokser med lynets hast :Dgolillefod98 skrev:Er jeg ked af at høre Hanne.
Hilsen Oliver.
-
nej arveligt er det nu ikke.golillefod98 skrev:ja det er lidt averligt "tror ikke det er stavet rigtig". Men så er det jo godt de 12 andre lever godt:D vi har faktis købt nyt bur i dag og det hele:Dmalthesmor skrev:det er livets gang, de svage klarer den nogen gange ikke, de andre 12 lever i bedste velgående og vokser med lynets hast :Dgolillefod98 skrev:Er jeg ked af at høre Hanne.
Hilsen Oliver.
det er naturens lov: de stærkeste overlever

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
ja har du jo faktis ret i.darkangel87 skrev:nej arveligt er det nu ikke.golillefod98 skrev:ja det er lidt averligt "tror ikke det er stavet rigtig". Men så er det jo godt de 12 andre lever godt:D vi har faktis købt nyt bur i dag og det hele:Dmalthesmor skrev: det er livets gang, de svage klarer den nogen gange ikke, de andre 12 lever i bedste velgående og vokser med lynets hast :D
-
He he jeg er vantil at læse hvad børn skriver, så kunne sagtens se at du mener ærgeligtgolillefod98 skrev:ja har du jo faktis ret i.darkangel87 skrev:nej arveligt er det nu ikke.golillefod98 skrev: ja det er lidt averligt "tror ikke det er stavet rigtig". Men så er det jo godt de 12 andre lever godt:D vi har faktis købt nyt bur i dag og det hele:D

Hvilket bur har i købt ?
mente du ikke ''ærgeligt''? sådan forstod jeg detgolillefod98 skrev:ja har du jo faktis ret i.darkangel87 skrev:nej arveligt er det nu ikke.golillefod98 skrev: ja det er lidt averligt "tror ikke det er stavet rigtig". Men så er det jo godt de 12 andre lever godt:D vi har faktis købt nyt bur i dag og det hele:D

Men synd med den mindste ja

--Emily--
ømm et FOP bur:D ikk så højt men stortmalthesmor skrev:He he jeg er vantil at læse hvad børn skriver, så kunne sagtens se at du mener ærgeligtgolillefod98 skrev:ja har du jo faktis ret i.darkangel87 skrev: nej arveligt er det nu ikke.
Hvilket bur har i købt ?

-
-