Ahh det var dejligt med et nyt billede. 1000 tak Hannemalthesmor skrev:3 dages billede :D
Har opdaget at der er 3 unger som er rø, spændende at se hvad de blir af farver.

Ahh det var dejligt med et nyt billede. 1000 tak Hannemalthesmor skrev:3 dages billede :D
Har opdaget at der er 3 unger som er rø, spændende at se hvad de blir af farver.
det sku man synes... :)darkangel87 skrev:hvor er de fine
de må vel blive brunøret dove når de er rødøjet.
ja men når man kender Hannes kuld såååååburrus skrev:det sku man synes... :)darkangel87 skrev:hvor er de fine
Næh det er der ikke Heidi :lol: for dem som er rø er mega meget lyse, så mit bud kunne være offwhite eller måske creme, men syntes nu det er for tidligt at farvebestemme dem :D men 1 ting er sikkert der er ikke 60% sorte :lol: :lol:darkangel87 skrev:ja men når man kender Hannes kuld såååååburrus skrev:det sku man synes... :)darkangel87 skrev:hvor er de fine
er intet sikkert hehe
tror jeg skulle have lagt mig til at sove igår, for jeg fik da rodet to kuld sammen her :oops:darkangel87 skrev:hvor er de fine
Stop lige Heidi :lol: :lol: kuldet er kun lige 4 dage idag, og det er altså for tidligt at dømme mit kuld "underligt".darkangel87 skrev:tror jeg skulle have lagt mig til at sove igår, for jeg fik da rodet to kuld sammen her :oops:darkangel87 skrev:hvor er de fine
flot klaret Heidi, nå det er jo hvad der sker.
men så venter vi pændt på Hannes underlige farver igen.
malthesmor skrev:Stop lige Heidi :lol: :lol: kuldet er kun lige 4 dage idag, og det er altså for tidligt at dømme mit kuld "underligt".darkangel87 skrev:tror jeg skulle have lagt mig til at sove igår, for jeg fik da rodet to kuld sammen her :oops:darkangel87 skrev:hvor er de fine
men så venter vi pændt på Hannes underlige farver igen.
Hvad er underlige farver ? :lol:darkangel87 skrev:malthesmor skrev:Stop lige Heidi :lol: :lol: kuldet er kun lige 4 dage idag, og det er altså for tidligt at dømme mit kuld "underligt".darkangel87 skrev: tror jeg skulle have lagt mig til at sove igår, for jeg fik da rodet to kuld sammen her :oops:
men så venter vi pændt på Hannes underlige farver igen.gør jeg heller ikke
venter bare spændt på om der kommer nogle af de underlige farver
Harlekin farver :lol:malthesmor skrev:Hvad er underlige farver ? :lol:darkangel87 skrev:malthesmor skrev: Stop lige Heidi :lol: :lol: kuldet er kun lige 4 dage idag, og det er altså for tidligt at dømme mit kuld "underligt".gør jeg heller ikke
En bb pige får jeg helt sikkert i mit næste kuld (ved du) :Ddarkangel87 skrev:Harlekin farver :lol:malthesmor skrev:Hvad er underlige farver ? :lol:darkangel87 skrev:gør jeg heller ikke
ej nu skal han parres første gang nu her hvor han bliver tjekket for om han rent faktisk er gul.
så mangler jeg bare en bb pige til ham til næste parring