Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
Christina S.R.
burrus skrev:medmindre de fanger idioten som satte påsatte ilden - så er det ham/hende som skal dække det 8-) :lol: hvis jeg gider gå i retten med det...
Men det gælder ikke hvis det er en ulykke, at der udbryder brænd...
Man skal bare altid have en indbo, en ulykkes - og når man er kommet i arbejde, være medlem af a-kasse ...
Knus Christina
Ejer af hamstrene Sif og Silvara & cairn terrieren Kayleigh. Har tidligere haft hamsteren Nefertiti (Nef) og dværghamsteren Maximilian (Max). Se mine hamstre på
http://www.greenlilyrabbit.dk/hamstere.html
-
Chagos Mutti
Et tillægsspørgsmål. Min lejlighed stinker. Virkelig dårligt indeklima. Opdager jeg her i dag, da jeg skal tjekke loftet. Der er ikke kommet mere siden i går. Den der fantastiske kombination af beton/gips/gammelt træ og lak fra over etagen/regnvand er den mon ikke sundheds skadelig? Har på et kvarter udviklet verdens grummeste hovedpine!
Med Venlig Hilsen
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.
-
BittéHamstereN
Chagos Mutti skrev:Et tillægsspørgsmål. Min lejlighed stinker. Virkelig dårligt indeklima. Opdager jeg her i dag, da jeg skal tjekke loftet. Der er ikke kommet mere siden i går. Den der fantastiske kombination af beton/gips/gammelt træ og lak fra over etagen/regnvand er den mon ikke sundheds skadelig? Har på et kvarter udviklet verdens grummeste hovedpine!
Jeg ville ringe til vagtlægen og høre, bare for at være sikker og så ville jeg undgå at være i lejligheden, hvis du ikke har det godt der.. Jeg ville måske også få Chago væk fra lugten, hvis du for det dårligt, hvad så med Chago der er mere end 10000 gange mindre

Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side:
www.bittesworld.skysite.dk
-
Chagos Mutti
Chago har skam fået et midlertidigt hjem i en pet carryer fra lux og den virker tilfreds=forsøger ikke at stikke af derfra og så er den og jeg ved en ven. Skulle bare ordne vasketøj osv. Egentlig god idé med at tjekke med en vagtlæge/læge

Med Venlig Hilsen
Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.