Vinterhvide kuld - 2 par sat sammen

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
burrus

Indlæg af burrus » 4. mar 2010 17:30

du må meget gerne veje hendes søskende  :wink:  
hun har fået en lukket redekasse, som hun er i konstant og så står den i den bagerste ende af skabet - så hun har det faktisk helt mørkt og roligt...

jeg er nok ikke hjemme ret meget i aften, så der bliver totalt ro i lejligheden i aften, da jeg nok er oppe hos overboen ret længe  :oops:  

så hun får totalt ro, og jeg slukker lyset derinde og trækker for vinduet, så der er mørkt i hele rummet...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 4. mar 2010 17:44

jeg vejede lige den ene (de har meget ens størrelse) og hun vejede 42g

burrus

Indlæg af burrus » 4. mar 2010 17:45

hm Sharon var i 44, ned i 37 og nu op i 45..  :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 4. mar 2010 17:47

Sharon lyder ikke gravid med den vægt i forhold til den anden :o
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

liv

Indlæg af liv » 4. mar 2010 17:48

hun var også den største i kuldet  :? men giv hende to dage inden du taber håbet  :D

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 4. mar 2010 18:52

:cry: Det lyder ikke som om hun er gravid overhovedet  :(  Nu havde jeg lige glædet mig til at komme hjem til en god nyhed for jeg var sikker på den ville være der i nat da hun jo burde være 22 dage nu.
Mvh. Tine - og Whopper, Kimmie og Cirkeline.

burrus

Indlæg af burrus » 4. mar 2010 23:36

her til aften er hun ikke til at drive ud af reden - overhovedet! hun har gravet sig selv helt ned...
Pia B

burrus

Indlæg af burrus » 5. mar 2010 08:03

her til morgen er der lidt blod i reden - så lidt sker altså nu  :) :D

så er det bare typisk at jeg tager hjem til mine forældre nu her kl 930, og først er hjemme igen søndag...  :?   (heldigvis passer overboen dyrene  :) )

Men det betyder at der først bliver kigget igen til hende på søndag! Indtil da får hun totalt fred og ro!  :wink:
Pia B

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 5. mar 2010 09:26

Ej Pia det er jo ikke til at holde ud  :wink:  Kan du ikke nå et sidste kig i reden nu inden du tager afsted?

burrus

Indlæg af burrus » 5. mar 2010 09:32

Tine Clausen skrev:Ej Pia det er jo ikke til at holde ud  :wink:  Kan du ikke nå et sidste kig i reden nu inden du tager afsted?
hun har lukket redekassen til med redemateriale nu - så vil ikke pille, hvis hun er i gang...
Pia B

Tine Clausen

Indlæg af Tine Clausen » 5. mar 2010 09:34

Uuuuh jeg synes det er spændende, må da være svært for dig at skulle afsted nu :D

Kan naboen evt. holde os herinde opdateret mht. om hun har født i aften?

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 5. mar 2010 10:50

burrus skrev:her til morgen er der lidt blod i reden - så lidt sker altså nu  :) :D

så er det bare typisk at jeg tager hjem til mine forældre nu her kl 930, og først er hjemme igen søndag...  :?   (heldigvis passer overboen dyrene  :) )

Men det betyder at der først bliver kigget igen til hende på søndag! Indtil da får hun totalt fred og ro!  :wink:
Glæder mig til at hør, hvor mange der er på søndag :)
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

burrus

Indlæg af burrus » 5. mar 2010 18:19

jeg har bedt Sofie om ikke at pille - mest fordi Sharon er så stresset som hun er, så jeg sørgede for hun havde masser af mad og vand til weekenden.  :wink:
så håber jeg hun er stresset lidt ned når jeg kommer hjem..
Pia B

burrus

Indlæg af burrus » 7. mar 2010 13:16

Jeg har lige kigget til alle dyr  :(  
Sharon har haft begravet to tre dødfødte unger i bunden af reden  :(  
Jeg giver Frontline skylden, da ungerne som sådan så pæne ud...  
Så her om to-tre dage bliver Sharon sat sammen med Kong Vinter igen.
Sharon er i kanon form og en glad frisk pige, så vi prøver igen  :)
hun virker overhovedet ikke mærket af det  :)

bare træls at det skal tage så lang tid, og at de unger var dødfødte  :(
Pia B

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 7. mar 2010 13:19

:( hvor er det dog synd for Sharon og ungerne som sikkert ellers ville have klaret sig fint.
Med Venlig Hilsen

Besvar