Robo-babyer! - NYE fine billeder!
Jeg er godt nok noget lost i tanken om sådan en lille han husky
:pinklove2: (hvis du har flere der ikke allerede er reserveret da
). . . Er det ikke tre uger de skal være før de er klar til at flytte hjemmefra?. . . men der er jo liiiige det med transport. . .bum bum. . . Ved du om nogen kommer min vej indenfor de næste par uger? 

Majlund skrev:Jeg er godt nok noget lost i tanken om sådan en lille han husky:pinklove2: (hvis du har flere der ikke allerede er reserveret da
). . . Er det ikke tre uger de skal være før de er klar til at flytte hjemmefra?. . . men der er jo liiiige det med transport. . .bum bum. . . Ved du om nogen kommer min vej indenfor de næste par uger?
den 20. kan jeg tage unger med til Aalborg

Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
Jeg mener DarkAngel sommetider kommer heropad. Måske kan du alliere dig med hende? Jeg kan godt køre lidt nedad i landet. Hun og jeg kunne evt. mødes på vejen. :)Phillo skrev:Hvis du ikke boede så langt væk, så kunne jeg nok ikke modstå sådan en lille en :PMahonia skrev:Takker. :D Skal du ikke have sådan en lille nuttet pusling?Phillo skrev:Ej hvor er de bare søde :love4: :love4:
Jeg har skam flere husky'er! :)Majlund skrev:Jeg er godt nok noget lost i tanken om sådan en lille han husky:pinklove2: (hvis du har flere der ikke allerede er reserveret da
De bliver taget fra deres mor nu, da hun har fået kuld nr. 2. De er 3 uger d. 11.3. og klarer sig fint på egne poter, selvom jeg nu gerne havde set, de blev lidt længere hos mor.
Det ville da være fint, hvis Pia har mulighed for at tage en lille en med til dig.

Skal det være en pige eller dreng? Jeg har ikke helt styr på kønnene endnu, men finder nok ud af mere i morgen.
Alle tiders Pia! Skal Anette så have en med der? :Dburrus skrev:Majlund skrev:Jeg er godt nok noget lost i tanken om sådan en lille han husky:pinklove2: (hvis du har flere der ikke allerede er reserveret da
den 20. kan jeg tage unger med til Aalborg:D
det regner jeg med - det lød sådan i går i hvert fald 

Pia B
-
nah jeg er nu ikke så tit så langt oppe :DMahonia skrev:Jeg mener DarkAngel sommetider kommer heropad. Måske kan du alliere dig med hende? Jeg kan godt køre lidt nedad i landet. Hun og jeg kunne evt. mødes på vejen. :)Phillo skrev:Hvis du ikke boede så langt væk, så kunne jeg nok ikke modstå sådan en lille en :PMahonia skrev: Takker. :D Skal du ikke have sådan en lille nuttet pusling?
men de er bare nuttede, man får jo helt lyst til at få sig et robo-par igen :oops:

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
nogen af dem lå døde og nogen af dem spiste hun, men tror det er fordi det var første kuld.Mahonia skrev:Tak Benjamin. :)
Det var da synd, at dine ikke klarede det. :(
Har moderen spist dem eller har du bare fundet dem døde?
Det er også Candy's første kuld, men klarer det heldigvis fint.
Hvis din hun er drægtig igen, håber jeg, hun er mere klar til det denne gang. :)
Har slet ikke fået roboer siden i sommers, så kunne jo næsten ikke huske hvordan de så ud.

Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil

Okay. Det var nu trist.
Nå, men så var det da godt, du lige fik en lille reminder. Så er du jo også klar til næste kuld, når du nu har set, hvordan de ser ud! :lol:
Jeg er lidt nervøs for, om Candy er nok hos de nye unger. Har lige studeret hende lidt og hun har temmeligt travlt med sit hjul. Bare hun ikke glemmer de små. :roll:
Nå, men så var det da godt, du lige fik en lille reminder. Så er du jo også klar til næste kuld, når du nu har set, hvordan de ser ud! :lol:
Jeg er lidt nervøs for, om Candy er nok hos de nye unger. Har lige studeret hende lidt og hun har temmeligt travlt med sit hjul. Bare hun ikke glemmer de små. :roll: