Robo-babyer! - NYE fine billeder!

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Mahonia

Indlæg af Mahonia » 9. mar 2010 17:35

Det har du ret i, men nu er det jo ikke fordi, sådan en lille fyr kræver så meget, synes jeg.  :)  Du kan jo tænke over det.  :wink:

Phillo

Indlæg af Phillo » 9. mar 2010 19:59

Mahonia skrev:
Phillo skrev:Ej hvor er de bare søde  :love4:  :love4:
Takker.  :D  Skal du ikke have sådan en lille nuttet pusling?  :wink:
Hvis du ikke boede så langt væk, så kunne jeg nok ikke modstå sådan en lille en  :P
Hilsen Lisa
Billede

Majlund

Indlæg af Majlund » 10. mar 2010 01:00

Jeg er godt nok noget lost i tanken om sådan en lille han husky :oops:  :pinklove2:  (hvis du har flere der ikke allerede er reserveret da :? ). . . Er det ikke tre uger de skal være før de er klar til at flytte hjemmefra?. . . men der er jo liiiige det med transport. . .bum bum. . . Ved du om nogen kommer min vej indenfor de næste par uger? :scratch:

burrus

Indlæg af burrus » 10. mar 2010 06:52

Majlund skrev:Jeg er godt nok noget lost i tanken om sådan en lille han husky :oops:  :pinklove2:  (hvis du har flere der ikke allerede er reserveret da :? ). . . Er det ikke tre uger de skal være før de er klar til at flytte hjemmefra?. . . men der er jo liiiige det med transport. . .bum bum. . . Ved du om nogen kommer min vej indenfor de næste par uger? :scratch:

den 20. kan jeg tage unger med til Aalborg  :wink:  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 10. mar 2010 19:38

Phillo skrev:
Mahonia skrev:
Phillo skrev:Ej hvor er de bare søde  :love4:  :love4:
Takker.  :D  Skal du ikke have sådan en lille nuttet pusling?  :wink:
Hvis du ikke boede så langt væk, så kunne jeg nok ikke modstå sådan en lille en  :P
Jeg mener DarkAngel sommetider kommer heropad. Måske kan du alliere dig med hende? Jeg kan godt køre lidt nedad i landet. Hun og jeg kunne evt. mødes på vejen.  :)

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 10. mar 2010 19:51

Majlund skrev:Jeg er godt nok noget lost i tanken om sådan en lille han husky :oops:  :pinklove2:  (hvis du har flere der ikke allerede er reserveret da :? ). . . Er det ikke tre uger de skal være før de er klar til at flytte hjemmefra?. . . men der er jo liiiige det med transport. . .bum bum. . . Ved du om nogen kommer min vej indenfor de næste par uger? :scratch:
Jeg har skam flere husky'er!  :)
De bliver taget fra deres mor nu, da hun har fået kuld nr. 2. De er 3 uger d. 11.3. og klarer sig fint på egne poter, selvom jeg nu gerne havde set, de blev lidt længere hos mor.
Det ville da være fint, hvis Pia har mulighed for at tage en lille en med til dig.  :wink:

Skal det være en pige eller dreng? Jeg har ikke helt styr på kønnene endnu, men finder nok ud af mere i morgen.

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 10. mar 2010 19:52

burrus skrev:

den 20. kan jeg tage unger med til Aalborg  :wink:  :D
Alle tiders Pia! Skal Anette så have en med der?  :D

burrus

Indlæg af burrus » 10. mar 2010 20:00

det regner jeg med - det lød sådan i går i hvert fald  :wink:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 10. mar 2010 20:03

burrus skrev:det regner jeg med - det lød sådan i går i hvert fald  :wink:
Okay.  :D

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 11. mar 2010 17:29

hvor er de bare fine Charlotte. :D
Mine overlevede desværre ikke, men det var også første kuld.
Tror næste kuld er på vej da moren ser dræktig ud igen. :D
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 11. mar 2010 18:04

Tak Benjamin.  :)

Det var da synd, at dine ikke klarede det.  :(  
Har moderen spist dem eller har du bare fundet dem døde?
Det er også Candy's første kuld, men klarer det heldigvis fint.

Hvis din hun er drægtig igen, håber jeg, hun er mere klar til det denne gang.  :)

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 11. mar 2010 18:12

Mahonia skrev:
Phillo skrev:
Mahonia skrev: Takker.  :D  Skal du ikke have sådan en lille nuttet pusling?  :wink:
Jeg mener DarkAngel sommetider kommer heropad. Måske kan du alliere dig med hende? Jeg kan godt køre lidt nedad i landet. Hun og jeg kunne evt. mødes på vejen.  :)
nah jeg er nu ikke så tit så langt oppe  :D
men de er bare nuttede, man får jo helt lyst til at få sig et robo-par igen  :oops:
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 11. mar 2010 18:17

Du skal da være velkommen Heidi. Jeg har jo 2 kuld nu, så der er nok at tage af.  :lol:

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 11. mar 2010 19:33

Mahonia skrev:Tak Benjamin.  :)

Det var da synd, at dine ikke klarede det.  :(  
Har moderen spist dem eller har du bare fundet dem døde?
Det er også Candy's første kuld, men klarer det heldigvis fint.

Hvis din hun er drægtig igen, håber jeg, hun er mere klar til det denne gang.  :)
nogen af dem lå døde og nogen af dem spiste hun, men tror det er fordi det var første kuld.
Har slet ikke fået roboer siden i sommers, så kunne jo næsten ikke huske hvordan de så ud. :lol:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 11. mar 2010 20:03

Okay. Det var nu trist.

Nå, men så var det da godt, du lige fik en lille reminder. Så er du jo også klar til næste kuld, når du nu har set, hvordan de ser ud!  :lol:

Jeg er lidt nervøs for, om Candy er nok hos de nye unger. Har lige studeret hende lidt og hun har temmeligt travlt med sit hjul. Bare hun ikke glemmer de små.  :roll:

Besvar