Ny. Now Loving

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
burrus

Indlæg af burrus » 26. mar 2010 07:22

NL: Neat! så er alle unger sørme afsat - uden at have dem sat til salg  :lol:  :shock:  

der er åbenbart større "marked" for sølvgrå, end jeg lige troede  :lol:  og så er det jo flytteklar en feriedag - topgodt planlagt  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 27. mar 2010 17:35

NL: Har fået lavet hamsterburene om  :D de er blevet så flotte og de to tøser nyder dem virkelig!!

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 29. mar 2010 13:28

NL: Har lavet hele min hjemmeside om(: Stolt 8-)  :oops:  :P ...!

Tag et kig & Skriv en lille besked, i gæstebogen(:
http://Min_side.skysite.dk/
Senest rettet af kathrine8D 31. mar 2010 08:48, rettet i alt 1 gang.
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 30. mar 2010 15:27

NL: Chago og Balder.

Balder er ved at være en stor pige, hun er blevet en smule længere på den tid jeg har haft hende og ser mere robust ud; heldigvis er maven ikke vokset og hun har talje, så gravid er hun jo ikke, så burde der også have været unger for længst vil jeg mene.

Chago er ved at være små gammel. Den elsker at komme ud at snakke, og ligger nærmest og putter i min hånd, når jeg løfter den ud, og så løber den ivrigt i sit hjul hver nat, den er aldrig til at lokke ud af hjulet.

Livet med de to er dejligt, fortryder ikke min beslutning om et lille husdyr og heller ikke Balder, mit lille impulskøb! :)
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

Chagos Mutti

Indlæg af Chagos Mutti » 30. mar 2010 15:32

kathrine8D skrev:NL: Har lavet hele min hjemmeside om(: Stolt 8-)  :oops:  :P ...!

Tag et kig & Skriv en lille besked(:
Synes de hjemmeside er rigtig fin. Dejlige billeder og overskuelig :)

Den bøn for marsvin er også rigtig god!
Med Venlig Hilsen

Den stolte ejer af vidunder hybriderne Chago, den evigt magelige han, og Balder, det lille hidsige hun spøgelse.

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 30. mar 2010 17:41

Chagos Mutti skrev:
kathrine8D skrev:NL: Har lavet hele min hjemmeside om(: Stolt 8-)  :oops:  :P ...!

Tag et kig & Skriv en lille besked(:
Synes de hjemmeside er rigtig fin. Dejlige billeder og overskuelig :)

Den bøn for marsvin er også rigtig god!
Tak :D ...!
Har også gjordt mig meeeget umage :wink:  :oops:  :D
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

burrus

Indlæg af burrus » 1. apr 2010 20:22

NL: 7 små lækre vinterhvid unger i Sharons rede  :D  

synes også nok at Kong Vinter har hængt liiiiige rigeligt inde i reden hos Sharon...
men turde ikke rigtig tro på det - før nu hvor jeg sørme fandt de 7 lækre unger pakket ind i en stor fin rede i redekassen  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 1. apr 2010 20:45

NL: får mig måske en ridehest, eller det bliver han når han bliver tilredet.

vi skal nemlig muligvis/højst sandsynligt overtage kærestens brors hest når den flytter ud til os. og han er allerede ret høj som 2 årig, så han bliver ihvertfald tor nok til at jeg kan bruge ham som ridehest.
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

liv

Indlæg af liv » 1. apr 2010 22:07

burrus skrev:NL: 7 små lækre vinterhvid unger i Sharons rede  :D  

synes også nok at Kong Vinter har hængt liiiiige rigeligt inde i reden hos Sharon...
men turde ikke rigtig tro på det - før nu hvor jeg sørme fandt de 7 lækre unger pakket ind i en stor fin rede i redekassen  :D
uuuuhh tillykke!!!

kwo

Indlæg af kwo » 1. apr 2010 22:35

burrus skrev:NL: 7 små lækre vinterhvid unger i Sharons rede  :D  

Herligt med nogle flere vinterhvide.  :-)
Kenneth Worm

liv

Indlæg af liv » 5. apr 2010 16:33

NL: troede Prima Donna var ved at blive rigtig gammel da hun bare sov og sov  :( Men efter jeg fik lavet om på hendes bur og hun fik en stor gravekasse med spagnum er hun livet helt op og løber nu i hjulet og er frisk  :D  :D helt fantastisk!!

Thitte

Indlæg af Thitte » 7. apr 2010 21:46

NL: Fik heldigvis Thit med hjem fra dyrlægen igen.<3
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

Wampi

Indlæg af Wampi » 9. apr 2010 17:54

NL: Får langt om længe en sofa og vi har endelig fået gulvtæppe på og lavet os en hyggestue ud af det store rum ovenpå... Det lille rum vio før brugte vil nu blive til opbevaring af vigtige papier m.v. i en superflot reol.

har også fået et klædeskab så jeg ikke længere behøver at mangle lågen på der hvor bøjlen hænger for at kunne bruge skabet. For det nye skab er med skydedøre.

Får også en kommode med skuffer til DVD'erne, både film og spil er jo på DVD...
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

Majlund

Indlæg af Majlund » 9. apr 2010 22:47

Jeg elsker altså bare vores dyr så uendeligt højt :hearts2

Her til aften havde hunden og jeg begge katte med på slæb hele hundelufteturen igennem. . . jeg bliver små stresset af at passe på dem alle sammen :roll: . . . men der er nu noget rørende ved at de to tosser gider hunden og mig så meget, at de går med alle 45 minutter og hele vejen ned til åen og hjem igen :walkdog:  :kat1:  :kat2: .

Hjemme bliver man så modtaget af 8 stor-tiggende marsvin :tunge: og en guldhams der er stået op, og skal følge med i livet udenfor buret + passe sin vigtige løbehjulstræning :wheel:
(Dværghamsen blobber endnu :sover:  :lol: ).

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 10. apr 2010 11:06

NL: Skal om lidt med min mor og shoppe tøj og sko til en konfirmation jeg skal til :D og mon ikke jeg lige ku' finde nogen hamsterdrops på vejen ;)
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Besvar