Bine er en lille sød og nem Chihuahua-pige på 4 år, som efter 2 kuld er blevet pensioneret hos opdrætteren og derfor skulle have et nyt hjem. Jeg har altid ønsket mig en chihuahua helt fra barnsben, så jeg forelskede mig selvfølgelig totalt i hende, da jeg så hende på en hjemmeside. Stor var min glæde, da min kære husbond sagde okay til, at vi kunne tage hen og kigge på hende! :P
Vi blev mødt af en hel flok Chi'er, som kom glade løbende hen til os og ville tages op og kæles med. Så var min mand også solgt! Især da Bine som den sidste dukkede op i døren.
Hun var lidt forsigtig, men kom da hen og hilste. Opdrætterne (som iøvrigt var to meget behagelige unge mennesker), fortalte, at det plejede Bine ikke at gøre så hurtigt, da hun normalt er noget reserveret over for fremmede.
De små hunde manglede intet og alle blev grundigt forkælede og godt opdraget. Et rigtigt fint og meget hyggeligt og kærligt stueopdræt, må jeg sige!
Trods flere evt. købere på hånden, valgte opdrætterne så os og vi fik hentet den lille hjem. Det er heldigvis gået fint både med geserne og med kattene. Hun er blevet godt modtaget og falder vist hurtigt til.
Her er et billede, lånt fra opdrætterens hjemmeside. :)